تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795427
شناسه : 3795427
تاریخ :
پیش‌بینی افزایش دما از فردا در اردبیل/ دما به ۸ درجه خواهد رسید اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل هوشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از فردا تا روز چهارشنبه با کاهش ناپایداری‌های جوی در استان اردبیل، دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برای هفته جاری تغییرات جوی قابل توجه خواهد بود، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی برای امروز تا صبح فردا آسمان در اکثر مناطق استان ابری و مه آلود با بارش باران ارتفاعات بارش خفیف برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای صبح فردا در برخی از مناطق مرکزی و جنوبی استان دمای هوا به صفر و احتمالاً زیر صفر درجه سلسیوس افت می‌کند، گفت: از فردا تا روز چهارشنبه از شدت ناپایداری‌ها به صورت موقت کاسته می‌شود و آسمان صاف تا نیمه ابری با افزایش دمای هوا خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: برای این مدت وزش بادهای جنوبی تند تا نسبتاً شدید موجب افزایش دمای هوا بین ۶ تا ۸ درجه سلسیوس به ویژه در اواسط هفته جاری می‌شود.

کوهی با بیان اینکه از بعدازظهر چهارشنبه با توجه به گذر سامانه ناپایدار تا روز جمعه افزایش ابرناکی، وزش باد و رگبار موقتی باران را شاهد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: روز جمعه با گذر این سامانه ناپایدار، جو استان به پایداری خواهد رسید.