تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795384
شناسه : 3795384
تاریخ :
آخرین روستای بدون برق مشگین‌شهر صاحب برق شد اقتصاد ایران: مشگین‌شهر- مدیر برق شهرستان مشگین‌شهر گفت: پروژه برق‌رسانی به روستای «تازه کند چای یورد» شهرستان مشگین‌شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ثریا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با تلاش‌های بی وقفه همکاران مدیریت برق شهرستان مشگین‌شهر، پروژه برق رسانی به روستای «تازه کند چای یورد» از توابع بخش قصابه این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه در سومین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، فرماندار شهرستان مشگین شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: در این روستا شبکه فشار متوسط به طول ۴ هزار و ۶۹۰ متر شبکه فشار ضعیف احداث شد و همچنین برای تکمیل این پروژه، ۵۵۳ متر کابل خودنگهدار و یک دستگاه ترانس به ظرفیت ۲۵ کا.وی.آ مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر برق شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه خاطرنشان کرد: این روستا آخرین روستایی بود که از نعمت برق بی‌بهره بود که با پیگیری‌های مسوولان استانی و شهرستانی، صاحب برق شد.