تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3795362
شناسه : 3795362
تاریخ :
نمایشگاه کمپر ون‌ها و رالی خودروهای دو دیفرانسیل در عباس‌آباد اقتصاد ایران: منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در هفته گردشگری میزبان رویدادهایی است که علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی و سفرهای جاده‌ای را به وجد آورده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ نمایشگاهی از ۲۵ خودروی کمپر ون به مدت دو شب (۵ و ۶ مهرماه) در این منطقه برپا شد تا علاقه‌مندان با این سبک از زندگی و سفر آشنا شوند.

کمپر ون یا کاروانت، خودرویی است که هم محل زندگی و هم وسیله نقلیه است. این خودروها به دلیل امکانات رفاهی که دارند، برای سفرهای طولانی و طبیعت‌گردی بسیار مناسب هستند. هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ گردشگری خانوادگی و آشنایی مردم با سبک زندگی ون‌لایف‌ها است. همچنین، این نمایشگاه فرصتی است تا تولیدکنندگان و علاقه‌مندان به این نوع خودروها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

همزمان با این نمایشگاه، دومین دوره رالی تور گردشگری خانوادگی خزر تا خلیج فارس نیز به عباس‌آباد رسیده است. بیش از ۸۰ نفر با خودروهای دو دیفرانسیل خود در این رالی شرکت کرده‌اند و مسیر طولانی شمال به جنوب کشور را در هفته گردشگری رانندگی می‌کنند.

علاوه بر نمایشگاه کمپر ون‌ها و رالی خودروهای دو دیفرانسیل، برنامه‌های متنوع دیگری نیز در هفته گردشگری عباس‌آباد برگزار شده که شامل تور دوچرخه‌سواری با شعار «گردشگری و صلح» است. این رویدادها فرصتی است تا مردم بتوانند از طبیعت زیبای کشور و جاذبه های گردشگری شهری از جمله منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد لذت ببرند و با سبک زندگی‌های جدید آشنا شوند.