تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795354
شناسه : 3795354
تاریخ :
دانش آموزان استان سمنان با مردم فلسطین و لبنان همراهی کردند اقتصاد ایران: سمنان- مراسم اعلام انزجار از جنایت‌های اسرائیل در لبنان و فلسطین با حضور دانش آموزان استان سمنان برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیین براعت و اعلام انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی در کشورهای لبنان و فلسطین اشغالی، امروز و در دومین شنبه مهرماه سال جاری به صورت همزمان در مدارس استان سمنان برگزار شد و دانش آموزان با حضور در حیاط و نمازخانه های مدارس، شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در این مراسم که با حضور دانش آموزان و مربیان و معلمان برگزار شد، پلاکاردهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا توسط دانش آموزان استان سمنان بر افراشته شد و نوجوانان و نوجوانان این استان خواهان اتمام جنایت های اسرائیل در لبنان و غزه شدند.

دانش آموزان استان سمنان همچنین خواستار شکستن سکوت جوامع جهانی و همچنین سازمان های مدعی حقوق بشر شدند که این روزها در قبال جنایت های اسرائیل سکوت کرده اند. دانش آموزان این استان همچنان امروز پرچم های ایران، فلسطین و حزب الله لبنان را در دست داشتند و تصاویر زیبایی را از حضور خود به یادگار گذاشتند.

روز گذشته نیز راهپیمایی مردم متدین استان سمنان بعد از نماز جمعه در اقصی نقاط استان و در محکومیت جنایت های اسرائیل غاصب برگزار شده بود و مردم این استان بار دیگر نشان دادند که حامی مردم مظلوم فلسطین و مردم مقاوم لبنان هستند.