تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795335
شناسه : 3795335
تاریخ :
ریزش سقف مدرسه در اصفهان ۵ مصدوم داشت اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ریزش سقف مدرسه‌ای در ناحیه ۴ آموزش و پرورش اصفهان ۵ مصدوم داشت که یک دانش آموز همچنان در بیمارستان بستری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ریزش بخشی از کاه گل سقف یکی از کلاس‌های درس طبقه همکف مدرسه مقطع متوسطه دخترانه در خیابان ولی‌عصر اصفهان در ناحیه ۴ اموزش پرورش اظهار کرد: این حادثه صبح امروز اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله عوامل اورژانس در محل حاضر و نسبت به انتقال ۵ مصدوم به مرکز درمانی اقدام کردند، ادامه داد: چهار نفر از دانش اموزان پس از ارائه خدمات درمانی و فوریتی ترخیص و یک نفر برای ادامه درمان در بیمارستان بستری است.

ریزش سقف مدرسه در اصفهان ۵ مصدوم داشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه این مدرسه قدمت بیش از ۴۰ سال داشته است، افزود: قرار شد آموزش و پرورش در اسرع وقت مدرسه جایگزین برای این واحد آموزشی تعیین و دانش اموزان در مدرسه جدید ادامه تحصیل دهند.

وی با بیان اینکه از تعداد ۳۴ هزار و ۳۰۰ کلاس درس استان۱ اصفهان ۱۲ هزار و ۵۰۰ کلاس نیاز به مقاوم سازی داشته است، گفت: هشت هزار و ۹۶۴ کلاس درس تخریبی است که باید وزارت اموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و سازمان برنامه و بودجه نسبت به تخصیص اعتبار مورد نیاز به استان برای باسازی و رفع خطر از مدارس اقدام کنند.

ریزش سقف مدرسه در اصفهان ۵ مصدوم داشت

شیشه فروش ادامه داد: در حال حاضر ۹۵ درصد سیستم گرمایشی مدارس استان استادارد و ایمن سازی شده است و از تعداد ۴۰ مدرسه تحت تاثیر فرونشست زمین ۲۱ مدرسه جایگزین و در حال بازسازی است.