تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795334
شناسه : 3795334
تاریخ :
تبلیغات اسلامی بوشهر برگزیده طرح ساماندهی سواحل شد اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهردر آئین تقدیر از فعالان مردمی و دستگاه‌های اجرایی ساماندهی سواحل با اهداء لوح سپاس از مدیر کل تبلیغات اسلامی تجلیل به عمل آورد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگارمهر، اکبر پورات ظهر شنبه در آئین تقدیر از فعالان مردمی و دستگاه‌های اجرایی ساماندهی سواحل که در سالن اجتماعات استانداری بوشهر برگزار شد، با اهداء لوح سپاس از حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی تجلیل به عمل آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در بخشی از این لوح سپاس آورده است: نقش مؤثر و حمایت‌های بی دریغ مسئولان و مدیران متعهد در برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سواحل، بسیار ارزشمند و ستودنی، و فرصتی گرانبها برای ترویج ارزش‌های فرهنگی و مذهبی است.

تبلیغات اسلامی بوشهر برگزیده طرح ساماندهی سواحل شد

پورات در بخش دیگری از این لوح حمایت‌های انجام گرفته را نشانه‌ی بارز ایمان به رسالت فرهنگی و مسئولیت اجتماعی برشمرده و آورده است: اقدامات ارزنده‌ای که در این مسیر از سوی شما انجام شد، یادگاری مانگار از تعهد و دلسوزی شما برای تعالی فرهنگی جامعه خواهد بود.

در خاتمه این لوح تقدیر آمده است: این لوح، به پاس همت والا و همراهی دلسوزانه‌ی شما که با برنامه‌ریزی، پشتیبانی و حمایت از این فعالیت‌های فرهنگی و معنوی، زمینه‌ساز تقویت باورهای دینی و ارتقای روحیه اخلاقی و اجتماعی در میان مردم شدید، به حضورتان تقدیم می‌شود.