تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795266
شناسه : 3795266
تاریخ :
تیم‌داری بسکتبال در گلنور ادامه دارد اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرعامل باشگاه گلنور گفت: تیم‌داری در بسکتبال در گلنور ادامه دارد و از پیشکسوتان مشورت‌های زیادی گرفتیم، به مسیری که داریم پایبندیم و دوست نداریم مقطعی در رشته‌ای حضور داشته باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امینی، رئیس هیات مدیره باشگاه گلنور صبح شنبه در نشست خبری این تیم در خصوص بودجه تیم بسکتبال گلنور، گفت: بر اساس بودجه اولیه کار را شروع می‌کنیم، اما فضا متناسب با نتیجه گیری تیم می‌توانیم بودجه را افزایش دهیم. متاسفانه برخی تیم‌ها دیر اعلام آمادگی کردند و شرایط لیگ دیر مشخص شد. اگر می‌خواستیم در ورود به لیگ برتر با عجله عمل کنیم، مانند باشگاه‌هایی می‌شدیم که زود ورزش را ترک کردند.

عماد چلونگر مدیر عامل باشگاه گلنور نیز در این نشست در خصوص شروع کار گلنور در ورزش، اظهار کرد: باشگاه از سال ۹۵ با هدف مسئولیت اجتماعی صرفاً در حوضه بسکتبال شروع به تیم‌داری کردیم که مقام‌های متعددی هم به دست آوردیم. با تصمیم هیات مدیره در لیگ دسته اول بسکتبال حضور و سال گذشته باقهرمانی به سوپر لیگ صعود کردیم. قبل از آن گلنور اسپانسر هیات بسکتبال بود و با این رشته آشنایی کامل دارد.

وی ادامه داد: در بسکتبال با ویلچر هم اسپانسر هستیم و قصد داریم در این رشته گام موثر برداریم. همچنین برنامه داریم به صورت جدی‌تر در بخش بانوان هم حضور پیدا کنیم. درحال حاضر تنها به دلیل مصوبه هیات مدیره مجوز فعالیت در بسکتبال آقایان و بانوان را داریم و در سال های آینده با افزایش بودجه امکان تیم‌داری در رشته‌های دیگر که بازیکنان اصفهانی پتانسیل آن را دارند، داریم.

مدیر عامل باشگاه گلنور با بیان اینکه برای تداوم تیم‌داری در بسکتبال تمام تلاش خود را انجام دادیم و از پیشکسوتان مشورت‌های زیادی گرفتیم، تصریح کرد: به مسیری که داریم پایبند هستیم و دوست نداریم مانند یکسری از باشگاه‌های دیگر مقطعی در رشته‌ای حضور داشته باشیم. یکی از عوامل موفقیت باشگاه گلنور، سرمایه گذاری و حمایت از رده‌های پایه بسکتبال است.

مازیار میرعظیمی سرپرست تیم بسکتبال گلنور در خصوص لیگ برتر بسکتبال، تصریح کرد: امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم و در پایان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. از ۱۵ مرداد افتخار همکاری با باشگاه گلنور را دارم که از ۱۷ مرداد کار را شروع کردیم. با بازیکنان متعددی مذاکره کردیم که در نهایت ۱۰ بازیکن بومی، ۳ بازیکن غیر بومی و ۲ بازیکن خارجی در اختیار گرفتیم.

وی افزود: محل برگزاری مسابقات سالن میثمی است که سازمان لیگ بسکتبال هم آن را تایید کرده است.

حمیدرضا شمس، سرمربی تیم بسکتبال گلنور در خصوص لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: همیشه شروع فصل مسابقات با هیجان و امید همراه است و مجموعه ما هم با انگیزه و با انرژی به این فصل نگاه می‌کنیم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی افزود: تمرینات را از ۶ شهریور شروع کردیم، تمرینات اولیه بر پایه انتخاب بهترین نفرات بود، ۲۵ بازیکن بومی به تمرینات دعوت شدند تا ارزیابی صورت پذیرد، به مرور نفرات انتخاب شدند در نهایت ۱۰ بازیکن بومی، ۳ غیربومی و ۲ خارجی در تیم داریم.

شمس تصریح کرد: تیم در هر حال حاضر شرایط ایده‌آلی دارد، ۲ مصدوم داشتیم که یکی از آنها خوب شده است، سایر بازیکنان آماده شروع لیگ هستند؛ به دنبال جایگاهی هستیم که در شان بسکتبال اصفهان و مجموعه گلنور باشد.