تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795265
شناسه : 3795265
تاریخ :
دانشجویان دانشگاه اصفهان حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند اقتصاد ایران: اصفهان-دانشجویان دانشگاه اصفهان در پی محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و اعلام حمایت خود را از جبهه مقاومت و فلسطین و لبنان تجمع کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه اصفهان ظهر شنبه در میدان وحدت (سه راه زبان) دانشگاه اصفهان به منظور محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به لبنان تجمع و حمایت خود را از جبهه مقاومت و فلسطین و لبنان اعلام کردند.

دانشگاهیان دانشگاه اصفهان ضمن سر دادن شعار «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا»، خواستار اتحاد تمام مسلمانان برای نابودی اسرائیل شدند. دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی انزجار خود را نسبت به اقدامات وحشیانه صهیونیست نشان دادند.
شایان ذکر است که حملات هوایی رژیم صهیونیستی از عصر دیروز ششم مهر به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت آغاز شد و همچنان حملات به بیروت و دیگر مناطق لبنان ادامه دارد.
منابع لبنانی ساعاتی پیش گزارش دادند که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر بیش از ۳۰ مرتبه اقدام به بمباران مناطقی در ضاحیه جنوبی بیروت کرده است. وزارت بهداشت لبنان هم از شهادت ۶ نفر و زخمی شدن ۹۱ نفر در حملات به حومه جنوبی بیروت خبر داه است.