تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795249
شناسه : 3795249
تاریخ :
جذب بیش از ۹۸ درصدی اعتبارات دستگاه های خوزستان در سال ۱۴۰۲ اقتصاد ایران: اهواز - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از جذب ۹۸/۱۳ درصدی جذب توسط دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی پیش از ظهر امروز شنبه در حاشیه جلسه حسابرسی شهرداری های خوزستان با اشاره به پایان سال مالی ۱۴۰۲، از جذب ۹۸/۱۳ درصدی جذب توسط دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: بحمدالله با توجه به همت و هم گرایی مسئولین استانی، تبدیل استان به کارگاه عمرانی و سازندگی و انجام پروژه های عمرانی در گوشه کنار خوزستان امسال شاهد رشد جذب اعتبارات نقدی و اسنادی نسبت به سنوات گذشته بوده ایم.

وی افزود: اعتبار تخصیص داده شده نقدی و اسنادی ۱۵/۸ همت بوده که ۱۵/۵ همت آن جذب شده است. از این مبلغ ۱۲/۵ همت به صورت نقدی جذب شده که جذب ۹۹/۲ درصدی تخصیص نقدی را در برداشته است و قریب به۳ همت نیز به صورت اسنادی جذب شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در پایان ضمن تشکر از مدیران دستگاه های فعال در جذب اعتبارات عنوان کرد: بیش از ۷۰ دستگاه سطح استان توانستند ۱۰۰ درصد اعتبارات خود را جذب کنندکه نشان همت و تلاش بی وقفه و دلسوزانه مدیران دستگاه اجرایی است.