تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795121
شناسه : 3795121
تاریخ :
هجدهمین همایش اساتید درس دفاع مقدس البرز برگزار می شود اقتصاد ایران: کرج- هجدهمین همایش اساتید دفاع مقدس استان البرز با هدف بررسی تاریخچه شکل‌گیری محور مقاومت و نقش مهندسی در دفاع مقدس، ۲۶ مهر در کرج برگزار خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه کمیسیون امور آموزش و پژوهش دفاع مقدس و مقاومت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، برگزاری هجدهمین همایش اساتید دفاع مقدس به تصویب رسید.

این همایش که در روز پنج‌شنبه ۲۶ مهر در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار خواهد شد، با هدف بررسی دو موضوع مهم و اساسی در دفاع مقدس، یعنی تاریخچه شکل‌گیری محور مقاومت و نقش مهندسی در پیروزی‌های رزمندگان اسلام، برگزار می‌شود.

تاریخچه شکل‌گیری محور مقاومت از ابتدا تاکنون یکی از محورهای اصلی این همایش است که با بررسی دقیق این موضوع، شرکت‌کنندگان می‌توانند به شناخت بهتر و عمیق‌تری از نقش این نیروی ارزشمند در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دست یابند.

نقش و عملکرد مهندسی نیروهای مسلح در دفاع مقدس نیز از دیگر موضوعات مهم این همایش است که با توجه به اهمیت مهندسی در پیروزی‌های دفاع مقدس، این محور به منظور بررسی دقیق‌تر و علمی‌تر نقش مهندسان در این دوران حماسه‌آفرین مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

با توجه به اهمیت برگزاری این همایش و نقش آن در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انتظار می‌رود که این رویداد با استقبال گسترده اساتید درس آشنایی با علوم و معارف درس دفاع مقدس استان البرز مواجه شود.