تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795097
شناسه : 3795097
تاریخ :
مقاومت هزینه کمتری از سازش دارد اقتصاد ایران: بندرعباس- سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی راه شکست رژیم صهیونیستی را از مسیر مقاومت دانست و گفت: مقاومت هزینه کمتری از سازش دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسنی اظهار کرد: در طول تاریخ ثابت شده است که همواره مقاومت هزینه کمتری نسبت به سازش دارد و این در مورد رژیم اشعالگر قدس هم صادق است چرا که مسیر شکست رژیم منحوس صهیونیستی، مسیر مقاومت و پاسخ کوبنده است.
وی افزود: هرچقدر انسان در برابر دشمن عقب نشینی کند دشمن خوی تجاوزگری بیشتری از خود نشان می دهد و ما با نگاه به کشورهایی نظیر لیبی و سودان به این مهم پی می بریم که هزینه سازش با جهانخواران چیزی جز شکست و زبونی نیست و اکنون سرنوشت این دو کشور آینه تمام نمای عبرت است.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: اگر امروز ما به عنوان پشتوانه مقاومت در پاسخگویی دقیق و سخت و صحیح به این رژیم اندکی کوتاهی کنیم این رژیم کودک هارتر و درنده خوتر می شود.
حسنی تصریح کرد: پاسخ به دشمن باید آن چنان باشد که دشمن آن را مانند سیلی سختی دریافت کند و او را سر جای خودش بنشاند تا از اقدامات بعدی جلوگیری به عمل آید.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی بیان کرد: در این برهه زمانی هر نوع سخن گفتن از صلح و سازش با هریک از هم پیمانان رژیم صهیونیستی و خود این رژیم منحوس تبعات بسیار بدی برای محور مقاومت دارد.