تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795074
شناسه : 3795074
تاریخ :
۱۳۲ روستای مرکزی در طرح جهاد آبرسانی از تنش آبی خارج می شوند اقتصاد ایران: اراک- جانشین فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: ۱۳۲ روستای استان مرکزی در مرحله دوم جهاد آبرسانی از تنش آبی خارج می شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجیدرضا حسن زاده صبح شنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان مرکزی اظهار کرد: تکمیل پروژه های باقیمانده آبرسانی به روستاهای این تسریع شود.

وی افزود: طرح جهاد آبرسانی استان در قالب مجتمع آبرسانی روستایی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه با قوت اجرا می شود.

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به خروج ۱۳۲ روستای استان مرکزی در مرحله دوم جهاد آبرسانی از تنش آبی، تاکید کرد: قرارداد اول محرومیت زدایی در ۶۷ روستای استان مرکزی در آینده ای نزدیک به سرانجام خواهد رسید.

سردار حسن زاده با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات مناسبی در این راستا انجام شده و این روند تداوم دارد، افزود: مجتمع آبرسانی کمرآب شهرستان خنداب نیز در آینده نزدیک آماده افتتاح است و امید است با تعامل و هم افزایی مدیران ذیربط شاهد خدمات ارزنده‌ای در حوزه محرومیت‌زدایی در سطح این استان باشیم. ‏

۱۳۲ روستای مرکزی در طرح جهاد آبرسانی از تنش آبی خارج می شوند

تکمیل پروژه‌های آبرسانی دستور کار ویژه است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی نیز در این نشست گفت: اجرای طرح جهاد آب رسانی با پیشرفت خوبی در حال اجراست و تمام ظرفیت ها برای تکمیل پروژه ها بکار گرفته شده است چراکه سبب دلگرمی و امیدبخشی مردم خواهد بود.

حشمت الله عباسی، اجرای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان مرکزی را گامی مهم در راستای توسعه پایدار و بهبود کیفیت زندگی در این مناطق عنوان کرد و افزود: نبود آب در روستاها مشکلات متعددی به وجود می آورد که می تواند تاثیرات منفی گسترده ای بر زندگی و معیشت مردم داشته باشد.

گفتنی است مرحله نخست جهاد آبرسانی به ۶۷ روستای تنش داربا جمعیت ۲۴۲۲۷ نفر هزار نفر سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۲,۴۰۰ میلیارد ریال آغاز و اکنون ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مرحله دوم طرح هم نیز ۱۳۲ روستا با جمعیت ۵۵۳۶۸ نفر و اعتبار ۱۳,۴۸۰ میلیارد ریال در آینده ای نزدیک در دستور کار قرار می گیرد.