تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795070
شناسه : 3795070
تاریخ :
جلسه سپاهانی ها با مورایس/ اولتیماتوم به مربی پرتغالی اقتصاد ایران: مدیران باشگاه سپاهان به دلیل نتایج اخیر تیم فوتبال سپاهان قرار است جلسه ای را با سرمربی پرتغالی تیم فوتبال خود برگزار کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته جمعه ۶ مهر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم فوتبال تراکتور بود و با اینکه تیم میهمان بیش از یک نیمه به دلیل اخراج مهدی ترابی ۱۰ نفره بازی را دنبال کرد اما در پایان این شاگردان دراگان اسکوچیچ در تیم تراکتور بودند که موفق شدند میزبان خود را با تک گل امیرحسین حسین زاده شکست دهند.

در همین حال و به دلیل کسب نتایج ضعیف سپاهان در مرحله پلی لیگ نخبگان آسیا و همچنین لیگ قهرمانان آسیا ۲ و شکست روز گذشته مقابل تراکتور قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان جلسه ای را با ژوزه مورایس برگزار کنند و دلایل نتایج ضعیف تیم خود را جویا شوند.

در جریان بازی با تراکتور هواداران سپاهان شعار حیاکن، رهاکن علیه مورایس سر دادند و خواستار کناره گیری این مربی از سمت خود شدند. مدیران سپاهان در شرایط کنونی قصدی برای تغییر کادرفنی خود ندارند اما به این مربی قرار است اولتیماتوم بدهند.

سپاهان در حال حاضر با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به دو تیم تراکتور و ملوان در رده سوم جدول قرار دارد و در هفته هفتم لیگ برتر این تیم روز شنبه ۱۴ مهر میهمان استقلال خوزستان است و روز سه شنبه ۱۰ مهر نیز در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲ رو در روی استقلال تاجیکستان در ورزشگاه فولادشهر قرار خواهد گرفت.