تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795069
شناسه : 3795069
تاریخ :
«خاطره» وارد بازار نشر شد اقتصاد ایران: بوشهر- رمان «خاطره» اثر سیده فاطمه علیزاده توسط انتشارات قلمداران جنوب چاپ وارد بازار نشر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مدیر انتشارات قلمداران جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: این رمان با موضوعات اجتماعی و خانوادگی، مخاطبان را به تأمل در چالش‌های زندگی اجتماعی و خانوادگی دعوت می‌کند.

مسعود عربزاده ادامه داد: در جامعه ما، بی‌توجهی به حریم خصوصی زندگی شخصی هر خانواده می‌تواند مشکلات بزرگی برای اعضای آن ایجاد کند و این نبود توجه نه تنها به کمک خانواده نمی‌آید، بلکه اعضای آن نیز به ضعف می‌گرایند.

وی ادامه داد: این امر می‌تواند منجر به گوشه‌نشینی، کاهش اعتماد به نفس و افسردگی شود و به نوبه خود باعث بروز پرخاشگری و ناامیدی در جامعه می شود.

مدیر انتشارات قلمداران جنوب خاطرنشان کرد: این رمان در نوبت چاپ اول، با ۱۰۰ صفحه و شمارگان ۵۰۰ نسخه، طراحی جلد سپیده شیرکو، اوایل مهرماه منتشر شده است.

در قسمتی از رمان خاطره در جلد یک آمده است: «با عجله بلند شدم و رفتم تا برای مادرم آب بیاورم. در حالی که داشتم در یخچال را باز می‌کردم، صدای زنگ تلفن را شنیدم. مادرم با تردید و دلهره به طرف تلفن رفت و گوشی را برداشت. متوجه شدم که مادرم دارد با گریه صحبت می‌کند و از طرف مقابل خواهش و التماس می‌کند که به ما فرصت بدهید. نگران شدم و با خودم فکر کردم: چه اتفاقی افتاده که باعث شده مادر به این حال و روز بیفتد؟ چرا اینطور با تلفن صحبت می‌کند؟ به طرف مادر رفتم تا به او آب بدهم. به محض اینکه به کنارش رسیدم، در حالی که گوشی تلفن در دستش بود، روی زمین افتاد.