تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795043
شناسه : 3795043
تاریخ :
امدادرسانی هلال‌احمر لرستان در ۲۸۱ حادثه اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از امدادرسانی هلال‌احمر این استان در ۲۸۱ مورد حادثه طی امسال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قدمی در سخنانی، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، هلال‌احمر به ۲۸۱ حادثه امدادرسانی کرده که دو هزار و ۱۸ نفر در این حوادث از خدمات هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

وی افزود: در این حوادث ۵۱۰ نفر مصدوم شده بودند که هلال‌احمر ۱۸۰ مصدوم را به مراکز درمانی انتقال داد، همچنین ۲۴ نفر خدمات سرپایی دریافت کردند و ۴۹ نفر هم در این حوادث جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان، تصریح کرد: در نیمه اول امسال ۳۵۶ تیم با هزار و ۴۱۸ نفر برای خدمت‌رسانی در حوادث حضور داشتند و خدمات موردنیاز را به حادثه‌دیدگان ارائه کردند.

قدمی، بیان کرد: در این مدت نیز ۳۲ مورد عملیات امداد و نجات کوهستانی انجام شد، همچنین خدمات‌رسانی در شرایط نامناسب جوی به تعداد ۱۵ مورد نیز صورت گرفت.

وی تصریح کرد: هلال‌احمر باتوجه‌به رسالتی که بر عهده دارد، در بخش امداد و نجات، اجرای برنامه‌های فرهنگی و کمک به نیازمندان خدمات قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد.