تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3795041
شناسه : 3795041
تاریخ :
صهیونیست‌ها با حمله به لبنان به دنبال کمرنگ کردن شکست خود هستند اقتصاد ایران: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صهیونیست‌ها با نقض حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان و هدف قراردادن غیرنظامیان بی‌گناه، به دنبال آن هستند تا شکست خود را در نبرد «طوفان‌الاقصی» کمرنگ جلوه دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان فلسفی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی مجمع مجالس آسیایی (APA) در مسکو، گفت: صهیونیست‌ها با تداوم نقض فاحش قوانین و مقررات بین‌المللی و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان و با رویکردی ضدبشری و هدف قراردادن غیرنظامیان بی‌گناه، همواره به دنبال آن هستند تا با کشاندن جنگ به منطقه، شکست خود را در نبرد «طوفان‌الاقصی» کمرنگ جلوه دهند.

وی ادامه داد: کشورهای عضو این مجمع در راستای هم‌افزایی فرهنگی باید ضمن تأکید بر وجوه تشابه و اهتمام به دغدغه‌های مشترک، در عین حفظ هویت فرهنگی، تفاوت‌های فرهنگی را به‌سوی تقارب و هم‌افزایی سوق دهند.

رئیس هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی (APA) بیان کرد: توسعه فرهنگی و اجتماعی هر یک از کشورهای عضو این مجمع، زمانی امکان‌پذیر است که امنیت و تمامیت سرزمینی آن تأمین شده باشد.

به گزارش مهر، چند روز پیش هیئت پارلمانی کشورمان به ریاست پیمان فلسفی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، جهت شرکت در نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی مجمع مجالس آسیایی (APA) که به میزبانی مجلس روسیه برگزار می‌شود، به مسکو سفر کردند.