تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3794790
شناسه : 3794790
تاریخ :
۳۵ طرح عمرانی در دهاقان افتتاح شد اقتصاد ایران: اصفهان- ۳۵ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرستان دهاقان همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان، در جریان سفر به شهرستان دهاقان، اظهار داشت: امروز فرصت مناسبی ایجاد شد تا شاهد افتتاح ۳۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیارد تومان در این شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: طرح‌های مذکور در حوزه‌های مختلف زیرساختی از جمله خانه‌های بهداشت روستایی و پروژه‌های حوزه راهسازی بود تا حمل‌ونقل مردم شهرستان تسهیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در جریان این سفر برای نخستین بار حمل و نقل عمومی میان شهر و روستا با چهار دستگاه اتوبوس آغاز شد که درصدد هستیم، تعداد اتوبوس افزایش و حمل و نقل مردم تسهیل شود.

زینلیان بخش دیگر این سفر را مختص بررسی پروژه‌های تأمین مسکن شهرستان دهاقان دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن نیز فعالیت‌های ویژه‌ای در شهرستان انجام شده در این راستا بازدیدی از فرایند احداث پروژه ۱۴۰۰ واحدی مسکن شهر دهقان داشتیم.

وی افزود: چالش‌های مالی و بانکی این طرح رفع شده و امید است که با تکمیل پروژه، تأمین مسکن شهرستان نیز محقق شود.

به گزارش مهر، افتتاح زیر گذر شهرک صنعتی و نصب نیوجرسی شهر دهاقان، بهره‌برداری از اتوبوس‌های حمل و نقل روستایی، افتتاح آسفالت محور دهاقان_دزج، افتتاح خانه بهداشت روستای دزج، کلنگ‌زنی مسکن روستایی قمیشلو، بازدید از گلخانه دهیاری‌های روستای همگین، افتتاح پارک و بوستان روستای همگین، بازدید از پروژه ۱۴۰۰ واحدی شهر دهاقان و افتتاح جاده عشایری منطقه آستانه، روشنایی بلوار اندیشه شهر دهاقان از جمله برنامه‌های مهران زینلیان معاون عمرانی استانداری اصفهان در این شهرستان بود.