تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3794753
شناسه : 3794753
تاریخ :
بمباران مناطق مسکونی توسط متجاوزان صهیونیست اقتصاد ایران: تداوم حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی و زیرساخت های لبنان و به صورت مشخص ضاحیه جنوبی بیروت از جدیدترین تحولات مربوط به منطقه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که رژیم صهیونیستی بعد از گذشت یک سال از حمله به نوار غزه نتوانسته از جنگ فرسایشی در این باریکه پیروز خارج شود، با تشدید حملات خود علیه لبنان و مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت می کوشد یک تصویر توهمی و پوشالی از برتری نظامی ارائه دهد؛ این در حالی است که حزب الله لبنان به نبرد خود با دشمن صهیونیستی در میدان ادامه می دهد.

یک میلیون صهیونیست در طول شب در پناهگاه‌ها پنهان شدند

یش از یک میلیون شهرک نشین صهیونیست شب را در پناهگاه ها یا اتاق های محافظت شده گذراندند.

بر اساس این گزارش، شهرک نشینان صهیونیست از ترس حملات حزب الله لبنان شب گذشته را در مکان های حفاظت شده گذراندند.

خبرنگار شبکه المنار نیز گزارش داد که صبح امروز حزب الله لبنان طی شش نوبت اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

همچنین گزارش شده که آژیرهای خطر در مناطق شرقی و جنوب شرقی حیفای اشغالی به صدا درآمده اند.

شلیک یک موشک بالستیک از لبنان به مرکز تل‌آویو 

 یک موشک بالستیک است بعد از شلیک از لبنان، بدون اینکه آژیرهای خطر را در سرزمین‌های اشغالی به صدا در آورد، در مرکز تل آویو سقوط کرده است.

سانسور رسانه‌ ای رژیم صهیونیستی مانع از انتشار اخبار و گزارش‌های تکمیلی و خسارت‌ها و تلفات ناشی از حملات مقاومت لبنان و عراق و یمن به سرزمین‌های اشغالی می‌شود.

شلیک یک موشک بالستیک از لبنان به مرکز تل‌آویو 

شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در اراضی اشغالی

 سایت عبری زبان واللا گزارش داد که صدای انفجارهای قدرتمند در مرکز رژیم صهیونیستی به گوش رسیده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز گزارش داد که صدای این انفجارها در مناطق مختلف واقع در مرکز اراضی اشغالی به گوش رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از سقوط یک فروند موشک زمین به زمین که از سمت لبنان شلیک شده بود در مرکز اراضی اشغالی خبر داد.

بیمارستان‌های ضاحیه جنوبی بیروت تخلیه می‌شوند

وزارت بهداشت لبنان با صدور بیانیه ای از بیمارستان هایی که در این کشور در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی آسیب ندیده اند خواست برای استقبال از زخمی ها آماده باشند.

این وزارت خانه تاکید کرد که آمار بیماران و زخمی ها در بیمارستان های ضاحیه جنوبی بیروت به شدت بالا بوده و قرار است این بیمارستان ها تخلیه شوند.

وزارت بهداشت لبنان اضافه کرد که بیمارستان های بیروت، جبل لبنان و دیگر مناطق از پذیرش بیماران غیراورژانسی بپرهیزند.

بمباران مناطق مسکونی توسط متجاوزان صهیونیست

دمشق: جنایت‌های اسرائیل به تنش در تمام منطقه منجر خواهد شد

وزارت امور خارجه این کشور با صدور بیانیه‌ای جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت‌های منطقه در فلسطین و لبنان و سوریه را محکوم کرده و نوشت که این رژیم دیروز جنایت جدیدی علیه انسانیت به راه انداخته و یک منطقه مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داده که به تخریب چندین ساختمان روی سر ساکنان آن منجر شد.

این بیانیه جنایت‌های دامنه دار رژیم صهیونیستی را با شدیدترین لحن محکوم و بار دیگر تاکید کرد که اصرار این رژیم تروریستی در خونریزی و انجام تمامی انواع جنایت‌های جنگی و جنایت‌های ضد انسانی باعث می‌شود تمام منطقه به سمت تنشی خطرناک کشیده شود که پیش بینی نتایج آن مشکل است.

سوریه همچنین سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایت‌های بی‌سابقه را نیز محکوم کرده و بار دیگر بر حق ملت‌های منطقه برای دفاع از خود در برابر این تجاوزهای تروریستی تاکید کرد.

بمباران مناطق مسکونی توسط متجاوزان صهیونیست

آژیرهای خطر در ۱۰۰ شهر و منطقه در اراضی اشغالی به صدا درآمدند

سایت عبری زبان واللا گزارش داد که آژیرهای خطر در بیش از ۱۰۰ شهر و بخش در الجلیل و مرج بن عامر واقع در اراضی اشغالی طی دقایق گذشته به صدا درآمدند.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که آژیرهای خطر در ده ها منطقه در الجلیل علیا و مرکز الجلیل و شمال بلندی های اشغالی جولان سوریه به صدا درآمده اند.

رادیو این رژیم نیز گزارش داد که صدای آژیرهای خطر در خلیج حیفا، الجلیل، وادی عاره و شهرک های شمال کرانه باختری قطع نمی شود.

بمباران مناطق مسکونی توسط متجاوزان صهیونیست

حمله موشکی حزب‌الله به عمق ۱۰۰ کیلومتری شهرک‌های اشغالی کرانه باختری

نهاد رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از حمله موشکی به سمت شهرک های اشغالی واقع در کرانه باختری خبر داد.

در این گزارش آمده است که یک فروند موشک از سمت لبنان به عمق ۱۰۰ کیلومتری شهرک های اشغالی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری شلیک شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که برای نخستین برای، شهرک های اشغالی کرانه باختری بعد از حمله روز گذشته این رژیم به ضاحیه جنوبی بیروت هدف قرار گرفتند.

در همین خصوص حزب الله لبنان دقایقی قبل با صدور بیانیه ای از هدف قرار گرفتن شهرک اشغالی کابری با شلیک چند موشک از نوع فادی ۱ خبر داد.

بمباران مناطق مسکونی توسط متجاوزان صهیونیست

موشک باران اراضی اشغالی/ ۷۵ موشک از سوی لبنان شلیک شد

باوجود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی لبنان و به صورت مشخص ضاحیه جنوبی بیروت، نیروهای حزب الله به نبرد خود با دشمن صهیونیستی ادامه می دهند.

روزنامه صهیونیستی معاریو اذعان کرد که طی شب گذشته دست کم ۷۵ موشک از سمت لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

این در حالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی آمار صهیونیست های به هلاکت رسیده در این حملات و یا ویرانی های برجای مانده را به شدت سانسور کرده و تصاویر آن را منتشر نمی کنند.

واکنش انصارالله یمن به بمباران وحشیانه ضاحیه بیروت

دفتر سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تحولات خطرناک مربوط به تجاوز به لبنان آغازگر جنگ فراگیر و همه جانبه در منطقه خواهد بود.

دفتر سیاسی انصارالله یمن خاطرنشان کرد که دشمن صهیونیستی اگر از حمایت نامحدود غرب و آمریکا برخوردار نبود اقدام به این جنایت‌ها نمی‌کرد.

این بیانیه همچنین حمله به ضاحیه جنوبی بیروت که مملو از شهرنشینان و غیرنظامیان است را وحشی‌گری بی‌سابقه توصیف و این تجاوز را به شدیدترین لحن محکوم کرد.

واکنش یمنی‌ها به حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت

بیانیه وزارت خارجه یمن

وزارت خارجه یمن نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی منطقه را به سمت جنگی فراگیر پیش می‌برد که پیامدهای آن تنها در منطقه باقی نخواهد ماند، بلکه تمام جهان را در بر خواهد گرفت.

در این بیانیه آمده است که اظهارات مطرح شده از سوی آمریکا در مورد آتش بس نیز تنها برای کاهش فشارهای بین‌المللی بر رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

بیش از ۳۰ حمله علیه ضاحیه جنوبی بیروت / جنگنده‌های اسرائیلی ساختمان‌های مسکونی را بمباران کردند

جنگنده های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته برای دومین بار منطقه نزدیک به فرودگاه بین المللی بیروت را بمباران کردند.

گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که ضاحیه جنوبی بیروت بیش از ۳۰ نوبت هدف حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

خبرنگار المیادین تاکید کرد که ده ها حمله طی ساعات گذشته علیه ساختمان های مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت توسط اشغالگران صهیونیست انجام شده است.

بر اساس این گزارش، حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به صورت کمربند آتش در مناطق مختلف ضاحیه جنوبی صورت گرفته است.

بیش از ۳۰ حمله علیه ضاحیه جنوبی بیروت

رژیم صهیونیستی یک پمپ بنزین در جنوب بیروت را بمباران کرد

رژیم صهیونیستی در ادامه حملات وحشیانه به ضاحیه بیروت، یک پمپ بنزین را هدف قرار داد.

در ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی شهر بیروت لبنان، خبرنگار شبکه المیادین با انتشار تصاویری از هدف قرار گرفتن یک پمپ بنزین در منطقه الکوکودی در ضاحیه و متعاقب آن وقوع آتش سوزی در آن خبر داد.

ادامه فعالیت فرودگاه بیروت با وجود حملات رژیم صهیونیستی

برخلاف ادعاهای برخی منابع عبری عربی مبنی بر توقف فعالیت فرودگاه بیروت، خطوط پروازی همچنان فعال است. مقامات فرودگاهی لبنان اطلاعیه جدیدی درخصوص فعالیت پروازهای خطوط مسافری فرودگاه بیروت صادر کردند.

بمباران مناطق مسکونی توسط متجاوزان صهیونیست

شبکه خبری العهد لبنان بامداد امروز گزارش داد که برخلاف ادعاهای برخی رسانه‌های خبری همسو با دشمن مبنی بر لغو اکثر پروازها در فرودگاه بیروت، منابع فرودگاهی در فرودگاه مذکور اعلام کردند که برغم حملات متجاوزانه اخیر دشمن صهیونیستی خطوط هوایی همچنان فعال است.

اتحادیه اروپا: متأسفیم که نمی‌توانیم «نتانیاهو» را مهار کنیم!

«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشاره به کمک‌های نظامی همه‌جانبه و مداوم دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و لبنان مدعی شد که هم‌اکنون هیچ قدرتی از جمله آمریکا قادر به مهار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیست و از این وضعیت ابراز «تأسف» کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه جوزف بورل بامداد امروز شنبه در خبرنگاران گفت: تاسف می خوریم که هیچ قدرتی که قادر به مهار نتانیاهو باشد، وجود ندارد. آنچه انجام می‌دهیم، اعمال تمام فشارهای دیپلماتیک برای برقراری آتش‌بس است.

وی با اشاره به اینکه در بحث آتش‌بس در غزه اروپا نباید به آمریکا تکیه کند افزود: خواستار تنوع‌سازی تلاش‌های دیپلماتیک به دور از آمریکا هستیم که تلاش کرده است مانع دستیابی به آتش بس در غزه شود.

در حال تکمیل