تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3794392
شناسه : 3794392
تاریخ :
مورایس: تراکتور اتوبوس پارک کرده بود! اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برنامه داشتیم از بالا پرس کنیم، اما سازماندهی دفاعی تراکتور لغزش نداشت، اتوبوس را پارک کرده بودند و موقعیتی به ما ندادند، شانسی برای گلزنی نداشتیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برنامه داشتیم از بالا پرس کنیم، اما سازماندهی دفاعی تراکتور لغزش نداشت، اتوبوس را پارک کرده بودند و موقعیتی به ما ندادند، شانسی برای گلزنی نداشتیم.

ژوزه مورایس در نشست خبری پس از شکست برابر تراکتور در فولادشهر با بیان اینکه نیمه اول و قبل از کارت قرمز موقعیت داشتیم و قبل از کارت قرمز بهتر بودیم، اظهار کرد: بازیکنان فکر می‌کردند، راحت می‌توانند گل بزنند، اما در یک ضدحمله غافل شدیم و گل خوردیم. در آن لحظه تمرکز لازم را نداشتند، گل خوردن مقابل یک تیم ۱۰ نفره جریمه بزرگی بود. در نیمه دوم با یک گل برتری تراکتور فشرده‌تر و عقب بازی می‌کردند.

وی افزود: برنامه داشتیم از بالا پرس کنیم، اما سازماندهی دفاعی تراکتور لغزش نداشت، اتوبوس را پارک کرده بودند و موقعیتی به ما ندادند، شانسی برای گلزنی نداشتیم.

مورایس با بیان اینکه هر کار می‌توانستیم انجام دادیم، اما روز ما برای گلزنی نبود، گفت: بازیکنان و تیم در حال رشد هستند، انزونزی در حال وقف با تیم و کامارا در حال رشد است. به تراکتور بابت برد و به بازیکنان بابت تلاش تبریک می‌گویم. در حال رشد هستیم و بهتر می‌شویم، باید سرمان بالا باشد، زیرا چند روز دیگر بازی لیگ قهرمانان آسیا را داریم.

مورایس ادامه داد: بازیکن باکیفیت داریم، رشد قدم به قدم ایجاد می‌شود. بازیکنان از سیستم متفاوت آمده‌اند، در حال رشد هستیم و برای قهرمانی می‌جنگیم، فکر می‌کنم آینده خوبی را پیش رو داریم.بازیکنانی داریم که کیفیت دارند، بازیکنان باکیفیت باید وقف پیدا کنند و فقط بازیکن خارجی نیست، بازیکنان جدید هم باید وقف پیدا کنند. 

او اضافه کرد: مشکلاتی داشتیم. دانشگر باتجربه است و حس رهبری در تیم دارد، مصدوم است. نمی‌توان گفت بازیکن یک شب تفاوت ایجاد کند؛ روز شانس ما نبود، نیمه اول شانس بهتری داشتیم اما وقتی یک بازیکن کم‌تر شد، بازیکنان فشار روی خودشان گذاشتند و نشد، حریف یک موقعیت و یک گل داشت.

مورایس با تاکید بر اینکه قصد دارم به عنوان مربی بهترین تیم را برای بردن آماده کنم، گفت: رقابت آسیایی متفاوت است، خارج از خانه یک بازی کردیم که باختیم، پارسال یک بازی ۳ بر صفر به خاطر قوانین اجرایی باختیم، بازی‌های در خانه را بردیم و به مرحله بعد صعود کردیم، آسیا مانند گذشته نیست و تیم‌ها خود را آماده می‌کنند، اول بدون مدافعان وسط شروع کردیم، بازیکنانی جدا شدند و بازیکنان جدید در حال وقف پیدا کردن با تیم هستند، باور دارم در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم.

سرمربی سپاهان در پایان افزود: پارسال یک بازی را یک بر صفر با ۲ بازیکن کم‌تر بردیم. تیم با بازیکن بیشتر وارد استرس می‌شود، اشتباه رخ می‌دهد، نباید این‌طور گل می‌خوردیم برای بازیکنان، تیم و هواداران متأسفم و قول می‌دهم در آینده بهتر می‌شویم.