تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3794347
شناسه : 3794347
تاریخ :
تبلت گیمینگ هیجان‌انگیز ردمجیک نوا وارد بازارهای جهانی شد اقتصاد ایران: تبلت ردمجیک نوا با مشخصات قدرتمند و هیجان‌انگیر به بازار جهانی عرضه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ردمجیک تبلت گیمینگ Nova را به‌صورت جهانی عرضه کرد تا تجربه‌ای چشمگیر را برای گیمرها ارائه کند. نمایشگر ۱۰٫۹ اینچی تبلت نوا دارای وضوح 2.8K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت و گواهی SGS برای محافظت از چشم دارد.

تبلت ردمجیک مدل نوا دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ Leading Edition تقویت‌شده با فرکانس ۳٫۴ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی با فرکانس ۱ گیگاهرتز است. این قدرت با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR5X و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 4.0 تکمیل می‌شود.

تبلت ردمجیک نوا
RedMagic
تبلت ردمجیک نوا
تبلت ردمجیک نوا

سیستم خنک‌کننده‌ی نوا برای تنظیم دما طراحی شده است تا در هر زمان عملکرد پایدار را تضمین کند. این سیستم شامل یک فن پرسرعت با ۲۰٬۰۰۰ دور‌دردقیقه‌ و یک ساختار خنک‌کننده ۹ لایه است. این سیستم دارای یک لایه‌ی بزرگ آلومینیومی با درجه استانداردهای هوافضا، یک لایه فویل مسی فوق رسانا برای مادربرد و یک پوسته‌ی آلومینیومی یکپارچه است که همگی برای هدایت حرارتی عالی طراحی شده‌اند.

تبلت ردمجیک نوا
RedMagic

تبلت نوا از وای‌فای 802.11ax و بلوتوث ۵٫۴ استفاده می‌کند. دوربین اصلی و سلفی به ترتیب شامل یک سنسور ۵۰ و ۲۰ مگاپیسلی هستند. این تبلت دارای استاندارد DTS-X Ultra Sound، چهار بلندگو، موتورهای دوگانه ویبره و سه میکروفون است.

تبلت ردمجیک نوا
RedMagic

باتری ۱۰٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی وعده‌ی شارژدهی طولانی را می‌دهد و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. تبلت نوا دارای پورت USB-C و سازگاری با طیف وسیعی از لوازم جانبی مانند کیبورد، ماوس، قلم و دسته بازی است.

مقالات مرتبط
  • تصاویر رسمی اولین لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک منتشر شد
  • گوشی نوبیا ردمجیک 9S پرو رونمایی شد؛ پرقدرت با باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی

قیمت تبلت تولید شده توسط ردمجیک با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۴۹۹ دلار و نسخه‌ی مجهز به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۶۴۹ دلار تعیین شده است.