تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3794269
شناسه : 3794269
تاریخ :
مسوولان نظام باید انقلاب و رضای خداوند را اصل قرار دهند اقتصاد ایران: قم- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولان نظام باید انقلاب و عمل برای رضای خداوند را سرلوحه و اصل خود قرار دهند و این امر منشا خیرات و برکاتی خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری بعدازظهر جمعه در دیدار با سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: در مقابل مصائب و مشکلات باید تمسک و توسل به اهل بیت (ع) داشته باشیم و آموزه‌های دینی نیز باید در جامعه جاری و ساری شود و از درگیری با موضوعات فرعی و حاشیه‌ای بایستی اجتناب کرد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: مسئولان نظام باید انقلاب و عمل برای رضای خداوند را سرلوحه و اصل کار خود قرار دهند و این امر منشا خیرات و برکاتی خواهد شد، چراکه امیرالمومنین (ع) می‌فرمایند در دیدگاه مؤمنین خداوند از چنان جایگاهی برخوردار است که غیر از او در چشم آنان نمی‌آید.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: عمل برای رضای خداوند خیرات و برکاتی به همراه دارد، بنابراین بر اساس نص صریح قرآن کریم کسانی که برای خدا کار کنند، خداوند آنان را در نزد خلق محبوب می گرداند.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در راستای ایجاد آرامش و امنیت در کشور بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی مظهر حاکمیت است لذا نباید به جایگاه آن خدشه وارد شود و باید اقتدار نیروی انتظامی حفظ شود

وی تصریح کرد: تلاش‌ها و اقداماتی برای باشکوه برگزار شدن اربعین قابل تحسین است و این عظمت لایتناهی قابل انکار نیست.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: دشمنان نظام و اسلام همواره سعی در کمرنگ کردن خیل عظیم راهپیمایان اربعین حسینی و انکار عظمت و شکوه اربعین را دارند، بنابراین مقابله با این امر بسیار حیاتی و لازم است.

امام جمعه قم عنوان کرد: اربعین حسینی فقط محدود به ارائه تسهیلات و خدمات و برگزاری چند موکب نیست، چراکه اربعین حسینی گویای مفاهیم ژرف و عمیقی است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: باید سعی شود تا خدمات ایام اربعین حسینی و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) متعادل سازی شود تا این شکوه به رقابت تبدیل نشود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های نیروی انتظامی گفت: مراسم اربعین امسال باشکوه خوبی برگزار شد و در طی برگزاری این مراسم هیچ گونه مشکل خاصی پدید نیامد.

سردار رادان گفت: منشور دیپلماسی انتظامی در راستای تسهیل مراودات امنیتی با کشورهای مختلف تدوین شده و در ایام اربعین امسال تلاش شد تا بیشترین خدمات را به زائران اربعین حسینی در این حوزه ارائه دهیم.

وی ابراز کرد: حوزه‌های علمیه می‌بایست در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی مطالبه‌گری لازم را داشته باشند.