تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3794193
شناسه : 3794193
تاریخ :
سونی حسگر دوربین ۵۰مگاپیکسلی LYTIA LYT-818 را معرفی کرد؛ عملکرد بهتر در تاریکی و عکاسی HDR اقتصاد ایران: حسگر ۵۰ مگاپیکسلی جدید سونی، تجربه‌ی عکاسی در محیط‌های کم‌نور را بهبود می‌بخشد و عکاسی HDR‌ را به ارمغان می‌آورد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سونی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی جدید خانواده‌ی LYTIA برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد. حسگر جدید سونی LYTIA LYT-818 تجربه‌ی عکس‌برداری در محیط‌های کم نور را بهبود می‌بخشد.

حسگر ۱/۱٫۲۸ اینچی سونی، با قابلیت کاهش نویز پیشرفته و گستره‌ی دینامیکی بالا کیفیت تصویر را به‌خصوص در محیط کم‌نور بهبود می‌بخشد. LYTIA LYT-818 با استفاده از فناوری پیشرفته‌ی UHCG، نور را به طور موثرتری به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند و نویز ناخواسته و ریزدانه‌های ظاهرشده در عکس را کاهش می‌دهد.

حسگر سونی LYTIA LYT-818
Sony

طراحی حسگر جدید سونی سطح نویز را تا حد ۰٫۹۵e- کاهش می‌دهد که کمترین میزان میان سنسورهای موبایل سونی است و به ثبت رنگ‌ها و جزئیات طبیعی‌تر حتی در نور کم کمک می‌کند.

حسگر سونی LYTIA LYT-818
Sony

سونی LYTIA LYT-818 از استاندارد HDR استفاده و به ثبت جزئیات در مناطق بسیار روشن و بسیار تاریک صحنه کمک می‌کند. این کار با گرفتن عکس و پردازش در سه مرحله‌ی مختلف و متعادل کردن نور و سایه انجام می‌شود؛ در نهایت این پروسه مشکلاتی مانند نقاط بیش‌از‌حد روشن یا تاریک در صحنه‌های با کنتراست بالا را کاهش می‌یابد.

حسگر سونی LYTIA LYT-818
Sony

حسگر ۵۰ مگاپیکسلی CMOS سونی به گونه‌ای طراحی شده که انرژی کمتری مصرف کند و به HDR اجازه می‌دهد به‌طور مداوم حتی هنگام پخش پیش‌نمایش زنده، فعال بماند. از مشخصات کلیدی حسگر LYT-818 می‌توان به بهره‌مندی از پیکسل‌های ۱٫۲۲ میکرومتری، فیلتر رنگی Quad Bayer Coding و حداکثر نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه برای وضوح 4K و 2K اشاره کرد.

مقالات مرتبط
  • سونی سنسور دوربین ۲۴۷ مگاپیکسلی رونمایی کرد
  • دوربین جدید سونی هوش مصنوعی دارد!

حسگر جدید سونی از رابط خروجی آنالوگ، دیجیتال و MIPI پشتیبانی می‌کند. تولید انبوه LYTIA LYT-818 برای اواسط سپتامبر ۲۰۲۴ (اواخر مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

براساس گزارش‌ها اولین دستگاهی که از LYT-818 استفاده می‌کند، گوشی ویوو مدل X200 Pro خواهد بود.