تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3794129
شناسه : 3794129
تاریخ :
مردم استان سمنان پشت فلسطینی‌ها را گرم کردند اقتصاد ایران: سمنان- تجمع اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی در هشت شهرستان استان سمنان برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ظهر جمعه و بعد از خطبه‌های نماز جمعه در سراسر استان سمنان، تجمع مردمی اعلام انزجار از جنایت های رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی با حضور اقشار مختلف از زن و مرد و پیر و جوان، برگزار شد.

مردم استان سمنان با پلاکاردهایی در دست در معابر منتهی به مصلاهای سراسر استان سمنان شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند. مردم استان همچنین خواستار شکستن سکوت جوامع جهانی و سازمان‌های حقوق بشری در قبال جنایت‌های اسرائیل خون ریز شدند.

این تجمع بعد از خطبه‌های نماز جمعه در تمام مصلاهای استان سمنان و با حضور پرشور مردم نمازگزار و متدین استان برگزار شد. در روستاها نیز همزمان با نماز ظهر و عصر، مساجد صحنه شعارهای ضد استکباری این مردم متدین و خداجوی علیه اسرائیل و آمریکا و متحدانش بود.

به واسطه تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس، مردم علاوه بر پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر اسرائیل، تمثال مبارک امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی و هنیه و دیگر شهدای مقاومت و همچنین شهدای دفاع مقدس شهرستان‌های استان سمنان را نیز به همراه داشتند.

مردم متدین استان سمنان با حضور خود بار دیگر پشت مقاومت فلسطین و لبنان قهرمان را گرم کردند مردمی که یک سال است جمعه به جمعه در سراسر مصلاهای نماز جمعه استان شعار مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.