تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3794117
شناسه : 3794117
تاریخ :
افتخارآفرینی کارگران سیستان وبلوچستان در مسابقات پرس سینه اقتصاد ایران: زاهدان_رییس هیئت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان از افتخارآفرینی کارگران استان در نخستین دوره مسابقات پرس سینه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سعیدیان، عصر امروز جمعه در جمع اصحاب رسانه، افزود: اولین دوره مسابقات پرس سینه قهرمانی کارگران سیستان وبلوچستان، امروز جمعه ششم مهرماه، با حضور ۹۵ ورزشکار در سالن چندمنظوره ورزشی رستگاران زاهدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها، به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت جان‌باختگان حادثه معدن شهرستان طبس برگزار شد و توانست شور و نشاط خاصی را در میان کارگران و جامعه ورزشی استان ایجاد کند.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان، خاطرنشان، کرد: این دوره از مسابقات، اولین گام در راستای توسعه ورزش‌های قدرتی در میان کارگران استان سیستان و بلوچستان بود که با استقبال بی‌نظیر شرکت‌کنندگان روبه‌رو شد.

وی بیان کرد: برگزاری چنین رویدادهای ورزشی، علاوه بر ارتقای سطح سلامت و نشاط در میان کارگران، فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای جوان و آماده‌سازی آن‌ها برای رقابت‌های ملی و بین‌المللی است.

سعیدیان بیان کرد: این دوره از مسابقات در سه رده سنی بزرگسالان، پیشکسوتان (مستر ۱ و مستر ۲)، نوجوانان و جوانان، و در هشت دسته وزنی برگزار شد و ورزشکاران توانستند در فضایی سالم و پر از انرژی به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: برترین‌های این رقابت‌ها، به مسابقات کشوری کارگران اعزام خواهند شد تا در سطح ملی به رقابت بپردازند و افتخار دیگری برای استان به ارمغان بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش تیمی، تیم «اتو سرویس رسالت» در رده سنی پیشکسوتان، تیم اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان در رده سنی بزرگسالان، و تیم باشگاه «رستگاران» در رده نوجوانان و جوانان موفق به کسب مقام‌های اول شدند.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات، پنج تیم با حضور ۹۵شرکت کننده حضور داشتند.

سعیدیان در پایان تاکید کرد: هیئت ورزش کارگری استان در تلاش است تا با حمایت از ورزشکاران و ایجاد زیرساخت‌های لازم، فرصت‌های بیشتری را برای فعالیت ورزشی کارگران فراهم کند و برگزاری این مسابقات، گواهی بر عزم جدی ما در این مسیر هست و امیدواریم با همکاری‌های بیشتر و حمایت‌های لازم، ورزش کارگری استان به جایگاه‌های بالاتری دست یابد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، با حضور مقامات استانی و ورزشی، از قهرمانان، مربیان، داوران و اعضای هیئت اجرایی با اهدای حکم قهرمانی و لوح تقدیر تجلیل شد.