تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3794109
شناسه : 3794109
تاریخ :
دشمن جرات نگاه کردن و طمع به ایران را ندارد اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه آبیک گفت: با اقتداری که داریم دشمن جرات نگاه کردن به این سرزمین و کشور را ندارد و اگر فکری به ذهنش خطور کند مطمئن باشد تمام منافعش در همه دنیا مورد هدف قرار خواهد گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آبیک که در مسجد حضرت ولی عصر (عج) آبیک برگزار شد ضمن توصیه به تقوای الهی و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در ۸ سال دفاع مقدس با ایمان به خدا و تبعیت از رهبری و ولایت و حضور و ایثار امت، با دست خالی بودیم اما مقتدرانه ایستادیم و نه تنها بر صدام، بلکه رزمندگان ما بر صدام و ۴۰ کشور حامی او و سردمداران نظام سلطه که در راس آنها آمریکا بود پیروز شدند.

وی افزود: اقتدار ما باعث صدور قطعنامه ۵۹۸ شد و سازمان ملل صدام را آغازگر جنگ معرفی کند و این پیروزی ملت بزرگ ما بود و نباید فراموش شود.

امام جمعه آبیک ادامه داد: اکنون دشمن جرات نگاه کردن به این سرزمین را ندارد و در اوج تحریم‌ها به پیشرفت‌هایی رسیده‌ایم که دشمن تلاش می‌کند که برد موشک‌هایمان را کم کرده و به روسیه موشک نفروشیم.

وی بیان کرد: امروز دشمن می‌بیند در جنگ سخت نمی‌تواند بر ما فائق بیاید و در همین راستا برای ما و خانواده‌هایمان نقشه دارد و می‌خواهد خانواده‌های ما را از درون استحاله کند و با قبح زدایی آن را نابود سازد.

روحانی با بیان اینکه دشمن متوجه شده که راه مقابله با ما جنگ نرم است و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم تصریح کرد: همه دستگاه‌ها مسئولند و باید انجام وظیفه کنند و از جوانان و مردم مراقبت کنند.

وی گفت: با اقتداری که داریم دشمن جرات نگاه کردن به این سرزمین و کشور را ندارد و دشمن اگر فکری به ذهنش خطور کند مطمئن باشد تمام منافعش در همه دنیا مورد هدف قرار خواهد گرفت.

خطیب جمعه آبیک در بخش دیگری از بیانات خود به سفر رئیس جمهور به کشور آمریکا اشاره کرد و گفت: حضور ریاست جمهور در سازمان ملل که البته حواشی زیادی هم داشت در مجموع مواضع و نطق ایشان را در سازمان ملل خوب می‌دانیم و دعا می‌کنیم موفق باشند اما اینکه عنوان کردند اگر اسرائیل اسلحه‌اش را بر زمین بگذارد، ما نیز اسلحه‌مان را بر زمین می‌گذاریم؛ باید گفت که اسرائیل اسلحه به دست گرفته برای قتل عام و تجاوز اما ما برای دفاع در مقابل دشمنان اسلحه به دست گرفته‌ایم و لازم است در اظهارات مقداری دقت صورت بگیرد