تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3794104
شناسه : 3794104
تاریخ :
راه مقابله با هجمه های دشمن جهاد تبیین است اقتصاد ایران: ساوه- امام جمعه ساوه، راه مقابله با هجمه های دشمن را جهاد تبیین دانست و افزود: دستگاه های فرهنگی مراقب نفوذی‌ها باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ساوه، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و قضایای روز غزه و لبنان افزود: برای اینکه پرچم دشمن در مرزهای کشور برافراشته نشود، مجاهدان جان خود را قربانی کردند.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: امیدواریم خدای متعال تمام مسئولان، مردان و زنان و فعالان بخش‌های مختلف ما را با هوشیاری کامل در مقابل توطئه دشمن نگه دارد.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با ایثارگران و جانبازان به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: همانگونه که واقعه کربلا و عاشورای حسینی باید زنده نگه داشته شود، دفاع مقدس و یاد شهدای انقلاب نیز باید گرامی داشته شود .

امام جمعه ساوه تصریح کرد: همانگونه که فلسفه کربلا باید در بین جوامع بشری تبیین و تفسیر بشود، فلسفه دفاع مقدس و دستاوردهای این دفاع مقدس نیز باید تبیین و تفسیر شود.

وی گفت: هفته دفاع مقدس، فرصت مغتنمی برای بازخوانی جنگ تحمیلی و بررسی چگونگی تبدیل شدن این جنگ به دفاع مقدس و دستاوردهایی است که تا به امروز در پرتو آن نصیب ملت ایران و جبهه حق طلبان عالم شده است.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف شکست‌های بزرگی را متحمل شده است اما سرشاخ شدن با حزب‌الله که به مراتب قدرتمندتر از سایر گروه‌های مقاومت در منطقه است عواقب پیش‌بینی نشده‌ای برای اشغالگران خواهد داشت.

رحیمی افزود: آنچه که از دیدگاه امامین انقلاب مهم است، جهاد و مقاومت است و این جهاد تنها به معنای درگیری با دشمن در میدان جنگ نظامی نیست چرا که اکنون بیشترین تحرک دشمنان ما علیه ما بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، تحرکات تبلیغاتی، جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای است و راه علاج این هجمه ها جهاد تبیین است.