تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3794087
شناسه : 3794087
تاریخ :
حلقه نابودی رژیم صهیونیستی روز به روز تنگ‌تر می شود اقتصاد ایران: کازرون- امام جمعه کازرون با بیان اینکه حلقه نابودی رژیم صهیونیستی روز به روز تنگ‌ تر می شود، گفت:دنیا یکپارچه شعار مرگ بر اسرائیل شده و جهان حقانیت مردم فلسطین را خوب فهمیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه های نماز جمعه کازرون گفت: باید مراقبت و مواظبت داشته باشیم تا دچار دام های شیطان نشویم.

وی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس از فرهنگ دفاع مقدس را یک فرهنگ والا دانست و ادامه داد: زندگی انسان ها در کل یک دفاع مقدس است و دفاع مقدس یک عملکرد و وظیفه ذاتی و عقیدتی است.

حجت الاسلام صباحی افزود: دفاع مقدس با تلاش، با هدف، با ایمان، با حضور در میدان جهاد در راه خدا شکل می گیرد و حیات مسلمانان با جهاد شکل می گیرد.

وی گفت: اگر جنگ هم نباشد جهاد باقی است و دستور جهاد در زندگی ما جاری است و این دستور در میدان های مختلف جهاد در پیش ما است.

وی تصریح کرد: محشور شدن با شهدا، امام و اهل بیت(ع) اهل جهاد بودن می خواهد و اهل جهاد دارای تلاش و منشا تحول هستند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه حلقه نابودی رژیم صهیونیستی روز به روز تنگ‌ تر می شود، گفت:دنیا یکپارچه شعار مرگ بر اسرائیل شده و جهان حقانیت مردم فلسطین را خوب فهمیده است و افق روشن این را نشان می دهد که اسرائیل در حال غرق شدن هست.

حجت الاسلام صباحی در ادامه خطبه ها به هفته گردشگری اشاره کرد و افزود: شهر کازرون بیش از ۳۰۰ اثر ثبت شده تاریخی دارد و از مسئولین این تقاضا را داریم که برای برطرف شدن مشکلات‌ در حوزه گردشگری شهرستان و بخش ها اقدام جدی به عمل آورد.

امام جمعه کازرون در پایان خطبه ها به مسائله انتقال آب کازرون به بوشهر اشاره کرد و گفت: مشکلات آبی در برخی نقاط شهرستان وجود دارد و نیاز جدی به استفاده از تصفیه خانه به منظور استفاده آب دریا برای مردم بوشهر و کمک به مردم شهرستان کازرون است که می بایست در این موضوع تعیین تکلیف انجام شود.