تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3794064
شناسه : 3794064
تاریخ :
تجاوز رژیم صهیونیستی به یک مرکز نظامی در مرز سوریه و لبنان اقتصاد ایران: خبرگزاری رسمی سوریه از حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز نظامی در مرز این کشور با لبنان و شهادت ۵ نظامی سوریه در این تجاوز خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی حدود ساعت 1:35 به وقت محلی از سمت جولان اشغالی یک مرکز نظامی را در مرز سوریه و لبنان نزدیک شهرک «کفیر یابوس» در استان «ریف دمشق» هدف قرار داده است.

به گفته این منبع نظامی، در این تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی پنج نظامی سوری به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شده‌اند.

روز گذشته «بسام صباغ»، وزیر خارجه جدید سوریه در سخنان خود در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که درباره وضعیت منطقه برگزار شده بود، اعلام کرد: ناکامی شورای امنیت در انجام هرگونه اقدامی برای مقابله با جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل، این رژیم را برای تشدید تجاوزات خود علیه ملت لبنان گستاخ‌تر کرد و رژیم صهیونیستی با بی توجهی کامل به منشور سازمان ملل و قوانین بین‌المللی، تحت حمایت آمریکا، جنگ نسل کشی خود در منطقه را گسترش می‌دهد.

وزیر خارجه سوریه با اشاره به اینکه جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر بدون حمایت‌های نامحدود آمریکا نمی‌توانست ادامه پیدا کند، تأکید کرد که این جنایات اسرائیل تهدیدی برای صلح جهانی بوده و بدون پایان اشغالگری این رژیم، هیچ ثبات و امنیتی در منطقه نخواهد بود.

انتهای پیام/