تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3794063
شناسه : 3794063
تاریخ :
حمله موشکی حزب الله لبنان به «طبریا» در شمال فلسطین اشغالی اقتصاد ایران: حزب الله لبنان از حمله موشکی به شهر صهیونیست نشین طبریا واقع در شمال فلسطین اشغالی برای دومین بار خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان امروز جمعه اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داده است.

در بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار و ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن‌ها و نیز دفاع از لبنان و مردم آن و در پاسخ به تهاجم وحشیانه اسرائیل به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، در روز جمعه 27 سپتامبر 2024 شهرک «کریات آتا» را با موشک فادی 1 هدف قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین با صدور بیانیه دیگر خود اعلام کرد که شهر صهیونیست‌نشین طبریا را هدف حملات موشکی قرار داده است.

حزب الله لبنان در سومین بیانیه خود اعلام کرد که برای دومین بار شهر اشغالی طبریا واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که آژیرهای هشدار در شرق دریاچه طبریا در شمال فلسطین اشغالی فعال شده و متعاقب آن صدای انفجارهای قوی در این منطقه به گوش می‌رسد.

برخی از رسانه‌های لبنانی نیز از شلیک موج جدید حملات موشکی از خاک لبنان به این منطقه و در پی آن به صدا در آمدن آژیر خطر در مناطق واقع در شرق دریاچه طبریا خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم از اصابت 5 موشک به مناطقی باز در طبریا و اطراف آن خبر داد.

انتهای پیام/