تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3794029
شناسه : 3794029
تاریخ :
عدم آگاهی شهروندان اسلامشهری از قوانین مشکل ساز است اقتصاد ایران: اسلامشهر- رییس دادگستری اسلامشهر گفت: متاسفانه عدم آگاهی غالب شهروندان از قوانین، بعضاً سبب ساز مشکلاتی می شود

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام محمدرضا عباسی در حاشیه میز خدمت قضایی نماز جمعه اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجموعه دادگستری اسلامشهر علاوه بر ملاقات مردمی روزهای چهارشنبه، در سایر روزهای هفته نیز در جهت گره‌گشایی از مشکلات مراجعین پاسخگوی شهروندان است و معتقدیم شان مسئولین خدمت گذاری است چرا که در مقابل عظمت شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگری ایثارگران، اقدامات ما ناچیز است.

رئیس دادگستری اسلامشهر گفت: متاسفانه عدم آگاهی غالب شهروندان از قوانین، بعضاً سبب ساز مشکلاتی می شود که توصیه داریم شهروندان قبل از عقد هر گونه قراداد و اقدامی، نسبت به کسب اطلاع از قوانین و اطلاعات حقوقی مورد نیاز اقدام کنند.

عباسی افزود: خوشبختانه واحد ارشاد قضایی دادگستری اسلامشهر با حضور یک ناظر باتجربه و جمعی از وکلا، پاسخگوی مراجعین می باشند و علاوه بر مشورت به مراجعین دادگستری، این مشورت ها در اختیار عموم شهروندان نیز قرار می‌گیرد.

رئیس دادگستری اسلامشهر همچنین گفت: با توجه به فراگیر بودن فضای مجازی، توصیه می شود شهروندان نسبت به افزایش دانش حقوقی خود نیز کوشا باشند تا در مواقع مورد نیاز مخصوصاً در قراردادها، خرید و فروش و… با دانش حقوقی بیشتری اقدام کنند تا ناخواسته دچار خسارت نشوند.

بر اساس این گزارش در این میز خدمت همچنین حمید رحیمی، مدیر روابط عمومی دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب اسلامشهر به خبرنگار مهر گفت: ریاست دادگستری اسلامشهر، دادستان و معاون دادستان اسلامشهر علاوه بر روزهای چهارشنبه، در سایر روزهای هفته نیز پذیرای مراجعین می باشد و تلاش می‌شود دغدغه ها و مشکلات مراجعین رسیدگی و مشورت های لازم ارائه شود.