تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3794015
شناسه : 3794015
تاریخ :
سازمان‌های حقوق بشری در قبال جنایت‌های اسرائیل سکوت کرده‌اند اقتصاد ایران: دامغان- امام جمعه موقت دامغان ضمن اشاره به موج اخیر حملات وحشیانه اسرائیل به مواضعی در لبنان و غزه، گفت: سازمان‌های حقوق بشری در قبال جنایت‌های اسرائیل سکوت کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی جیرانی در نخستین خطبه‌های نماز جمعه نیمسال دوم ۱۴۰۳ دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) ضمن اشاره به حوادث اخیر منطقه، تاکید کرد: اسرائیل کماکان به جنایت ها و کودک کشی های خود ادامه می دهد.

وی ضمن اشاره به موج اخیر حملات وحشیانه اسرائیل به مواضعی در لبنان و غزه، گفت: سازمان های حقوق بشری در قبال جنایت‌های اسرائیل سکوت کرده‌اند.

امام جمعه موقت دامغان با طرح این پرسش که کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند در این روزهایی که اسرائیل مردم بیگناه لبنان و فلسطین را زیر رگبار گلوله می گیرد کجا هستند؟ گفت: این سازمان‌های جهانی، حقوق بشر نیستند بلکه حامیان جنایت محسوب می‌شوند.

جیرانی بیان کرد: جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل محکوم است و این رژیم بداند با این حملات به هیچیک از اهداف خود نخواهد رسید و بلکه افول آن نزدیک است.

وی به نهم مهرماه سالروز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اشاره داشت و افزود: بر اساس گزارش های ارائه شده رژیم صهیونسیتی و کودک کش از آغاز جنگ از ۱۷ اکتبر تاکنون ۱۶ هزار کودک مظلوم را در فلسطین و لبنان به شهادت رسانده است.

امام جمعه موقت دامغان در ادامه به سالروز ورود کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر مقدس قم پرداخت و ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت؛ با ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم این شهر مهد علم و پرورش علمای دینی شد و بر اساس آمار ارائه شده در شهر قم ۴۰۰ آستان مقدس امامزادگان وجود دارد که این نشان از خیرات و برکات فراوان برای شهر بوده است که همچنان آثار خیرات و برکات ادامه دارد.

جیرانی در دیگر بخش سخنان خود به ۱۰ مهر سالروز تکریم سالمندان اشاره داشت و افزود: سالمندان از احترام فراوان در جامعه برخوردار هستند و باید مورد تکریم قرار گیرند از سوی دیگر از اجرایی نشدن بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان بسیاری انتقاد دارند و لذا می طلبد دولت در بحث اجرایی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان جدیت به خرج داده و این موضوع عملی کند.