تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3793981
شناسه : 3793981
تاریخ :
تا پای جان در برابر هجمه دشمن می ایستیم اقتصاد ایران: کرمان_ خطیب جمعه موقت کرمان گفت: اگر دین و مردم ما مورد هجمه قرار بگیرد تا پای جان و آخرین نفس و قطره خون مقابل دشمن می‌ایستیم و آن را نابود خواهیم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگارمهر، آیت‌الله احمد شیخ‌بهایی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان که در محل مصلی بزرگ امام علی (ع) این شهر برگزار شد گفت: دشمن در حالی جنگ را بر ما تحمیل کرد که کشور هیچ آمادگی در برابر این حمله رژیم بعث عراق و صدام نداشت، اما ما در دفاع مقدس به دنیا نشان دادیم که در برابر حمله دشمن ساکت نمی‌نشینیم.

وی افزود: ما هرگز حاضر نیستیم به کشوری و مردمی حمله کنیم، اما اگر دین و مردم ما مورد هجمه قرار بگیرد تا پای جان و آخرین نفس و قطره خون مقابل دشمن می‌ایستیم و دشمن را نابود خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما با جنگ مخالفیم ولی وقتی دشمن حمله می کند باید دفاع کرد زیرا دفاع؛ دستور شارع مقدس است و ما تابع فرمان خدا هستیم که خود را مقابل دشمن ذلیل نکنیم.

شیخ‌بهایی، با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: ما مسلمانان جهان باید به یک امت واحد تبدیل شویم و همه با هم در مقابل زورگویی کفار بایستیم و دلمان برای مردم مظلوم غزه بسوزد.

وی با بیان اینکه اسرائیل به لبنان هم حمله کرده است که دلیل اصلی آن سکوت جوامع بین‌المللی و متفرق بودن مسلمانان و حاکمان اسلامی است افزود: سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند و حتی محکومیت خشک و خالی هم نمی‌کنند؛ این افراد گوششان کر و چشمشان کور شده است.

خطیب جمعه موقت کرمان، با اشاره به اینکه دشمنان به خوبی می‌دانند که اگر دامن‌های زنان ما ناپاک شد ذلت را هم می‌پذیریم، گفت: راه و سیره شهدا را در زندگی خود یادآوری کنید و بدانید برای همیشه مدیون آنها هستیم که برای دفاع از دین و ناموس ما رفتند.

آیت الله شیخ بهایی افزود: اگر انسان باور قلبی به قیامت داشته باشد، اعمال و رفتار خود را کنترل و مواظبت می‌کند چرا که آن روز هیچکس نیست که پاسخگوی اعمال ما باشد و از ما حمایت کند؛ بالاترین درجه تقوا همین است که همیشه به یاد مرگ و قیامت باشیم و چیزی جز خدا نبینیم و نشناسیم.