تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3793972
شناسه : 3793972
تاریخ :
۴۵ دادگاه علنی برخط شهریور در خوزستان برگزار شد اقتصاد ایران: اهواز - با همکاری معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی و معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان خوزستان، ۴۵ دادگاه علنی برخط در شهریورماه سال جاری برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین طباطبائی پیش از ظهر امروز جمعه در گفت و گویی رسانه ای بیان کرد: این جلسات رسیدگی، باهدف شفافیت در رسیدگی‌های قضایی و به‌صورت مستمر در حال برگزاری است و علاقه‌مندان به مسائل حقوقی می‌توانند این جلسات را به صورت مجازی تماشا کنند.

وی افزود: فراهم آمدن امکان نظارت مردمی و اقناع عمومی بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی و اجرایی کردن سند تحول قضایی با رعایت کلیه ضوابط و ملاحظات، تعداد ۴۵ دادگاه علنی برخط در شهریورماه برگزار شد.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به تعطیلات و کاهش ساعت کاری در برخی روزهای شهریورماه، گفت: با افزایش ساعات کاری در نیمه دوم امسال، جلسات بیشتری برگزار خواهد شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از رؤسا و مدیران و قضات استان که به‌صورت هوشمند و با استفاده از دانش روز نسبت به رسیدگی به پرونده‌ها توجه دارند، بیان کرد: امیدواریم با همکاری تمامی حوزه‌های قضایی و قضات محاکم در ماه‌های آینده شاهد افزایش رسیدگی به صورت برخط در دادگاه‌های علنی استان باشیم چرا که رسیدگی هوشمند و الکترونیک صرفه جویی در هزینه و وقت را برای مرم و دستگاه قضایی به همراه دارید.