تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3793948
شناسه : 3793948
تاریخ :
قمی‌ها انزجار خود را از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کردند اقتصاد ایران: قم- مردم قم در محکومیت جنایات رژیم جلاد و کودک‌ کش اسرائیل و حمایت از حزب‌الله غیور، ملت لبنان، فلسطین و غزه بعد از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شریف و ولایتمدار قم در پی محکومیت جنایات جانکاه رژیم منحوس صهیونیستی و موالی آن ظهر جمعه پس از آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم از مصلی این شهر تا حرم حضرت معصومه (س) راهپیمایی کردند.

مردم دیار بانوی کریمه اهل بیت (س) با سردادن شعارهای استکبار ستیزی و حامیانه جبهه مقاومت حمایت خود را از حمایت از حزب‌الله غیور، ملت لبنان، فلسطین و غزه بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

راهپیمایی جمعه‌های خشم چند هفته‌ای است که در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی با حضور دشمن شکن و وحدت بخش مردم قم برگزار می‌شود و امروز نیز مردم شهر حمایت قاطع خود را از حزب الله لبنان و فلسطین را اعلام و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند.

مردان و زنان، دانشگاهیان و طلاب، از کودکان گرفته تا بزرگسال همه با در دست داشتن بروشورها و عکس‌های مردم مظلوم غزه و فلسطین و لبنان و سرداران مقاومت همدردی خود را با مردم بی دفاع و ستم دیده مسلمان ابراز کردند.

مردم شریف شهر مقدس قم باری دیگر خواسته خود را مبنی بر نابودی جرثومه فساد، رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی و موالی‌اش را اعلام کردند و با سر دادن شعارهای مهدوی با حضرت حجت بن الحسن (ع) پیمانی دوباره بستند.

اجتماع مردم قم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان همدردی با آنان با سردادن شعارهایی در آمادگی برای دفاع از مردم غزه ادامه یافت و تجمع کنندگان برای آزادی قدس شریف و نابودی هر چه زودتر رژیم اشغالگر قدس در جوار بانوی کریمه اهل بیت (س) دست به دعا گشودند.