تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3793934
شناسه : 3793934
تاریخ :
دو مثلا ستاره تیم ملی که متاسفانه خریدار ندارند! اقتصاد ایران: ستاره‌های تیم‌ملی بدون تیم ماندن را به بازی در لیگ ایران ترجیح می‌دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: در ابتدای فصل نقل و انتقالات ستاره‌های لژیونر تیم ملی پیشنهادات مالی خوبی از تیم‌های داخلی لیگ برتر داشتند که گل سر سبد این لژیونرها علیرضا جهانبخش و سامان قدوس بودند.

این دو ملی‌پوش ابتدا با پیشنهاد باشگاه استقلال مواجه شدند و سپس باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتور و سپاهان هم پیشنهادات خود را به آنها ارائه دادند ولی هر دو نفر قاطعانه پیشنهادات ایرانی خود را رد کرده و منتظر تیم‌های اروپایی ماندند.

همین یکی دو هفته پیش بود که پرسپولیسی‌ها باز هم سراغ جهانبخش رفتند ولی با جواب سربالای کاپیتان تیم ملی مواجه شدند. در حال حاضر به طور میانگین حدود ۷ هفته از شروع لیگ‌های اروپایی گذشته و جهانبخش و قدوس همچنان چشم انتظار پیشنهادات خارجی خود هستند.

به نظر می‌رسد این دو ملی‌پوش در محاسبات خود دچار اشتباه شده و باید به پیشنهادات تیم‌های ایرانی یا حداقل کشورهای حوزه خلیج فارس توجه می‌کردند که بدون تیم نمانند. با این تفاسیر تیم ملی هم از این موضوع ضرر خواهد کرد و مسلما اگر این بازیکنان همچنان بدون تیم بمانند ممکن است پیراهن تیم ملی را هم از دست بدهند. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی برای این دو چهره محبوب فوتبال ما خواهد افتاد.