تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3793930
شناسه : 3793930
تاریخ :
انتقاد امام جمعه گلستان از عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات اقتصاد ایران: بهارستان- امام جمعه گلستان از عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات و وام ازدواج انتقاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدسجاد موسوی در خطبه های نماز جمعه گلستان گفت: فرصت نیکوکاری هدیه الهی است که نباید از دست داد، کوچکی و بزرگی عمل مهم نیست، مهم نیکو بودن عمل است.

امام جمعه گلستان در ادامه بیان کرد: شرکت در کار خیر و پیش قدم بودن یک توفیق الهی است، وگرنه کسانی هستند که کار خیر را انجام می دهند و کار خیر زمین نمی ماند، خوش به حال کسانی که پیش قدم در کار های خیری هستند.

موسوی با اشاره به حمله اسرائیل به لبنان گفت: اسرائیل بعد از شکست در غزه و نرسیدن به هیچیک از اهداف خود (آزادی اسرا و خلع سلاح و از بین بردن حماس) به دنبال انتقام از حزب الله لبنان و بازگرداندن آوارگان به شمال سرزمین اشغالی است به فضل الهی در مقابل حزب الله شکست سخت و جبران ناپذیری خواهد خورد.

وی در ادامه بیان کرد: حزب الله خط مقدم جبهه مقاومت در مبارزه با اسرائیل است و با اینکه نشان داده چه قدر قوی و توانمند است و می تواند به تنهایی از پس اسرائیل بر آید ولی جبهه مقاومت به وظیفه خود عمل می کند و با افتخار و تا آخرین لحظه در کنار حزب الله خواهد بود.

امام جمعه گلستان اضافه کرد: امروز دشمن در جنگ ترکیبی به باورهای دینی و سیاسی حمله می کند، دنبال ناامید کردن و مایوس کردن است ایمان مردم و ارزش‌های اسلامی و ملی را مورد هدف قرار داده در مقابل جنگ ترکیبی باید جهاد تبیین کرد، حقایق را بیان نمود، قدرت اسلام را نشان داد جبهه مقاومت در برابر جبهه باطل خودش را خلع سلاح نمی کند، عقب نشینی نمی کند، بلکه خودش را تجهیز می کند.

موسوی با اشاره هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس ما معیار و شاخص و الگو برای مبارزان حتی در فلسطین و لبنان است ما استقلال و امنیت خود را مدیون شهدا و رزمندگان هستیم و باید در برابر نفوذ و جنگ نرم دشمن به وظیفه خود عمل کنیم.

خطیب جمعه گلستان با اشاره به روز سالمندان گفت: اسلام برای سالمندان جایگاه ویژه ای قائل است احترام به سالمندان موجب همبستگی اجتماعی و تقویت پیوند خانوادگی و نشانه تکریم به خداوند متعال و رعایت ارزش‌های اسلامی است.

موسوی گفت: آتش نشانان انسانهای فداکاری هستند که حاضرند برای نجات جان و مال انسان ها، حتی جان خود را فدا کنند و ما بارها شاهد ایثار و فداکاری آنان بودیم.

امام جمعه گلستان با انتقاد از عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات و وام ازدواج گفت: مراجعات فراوان مردم نشان می دهد متاسفانه به قانون عمل نمی شود و نظارتی هم در این موضوع صورت نمی گیرد.

خطیب جمعه گلستان از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس که توسط تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان نیروی زمینی سپاه پاسداران در ورودی مصلی و حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و بسیجیان تقدیر و تشکر کرد.