تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3793929
شناسه : 3793929
تاریخ :
هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی برای صهیونیست امن نیست اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه بندرعباس گفت: هم اکنون هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی برای صهیونیست امن نیست و اروپا و آمریکا نیز با وجود حمایت از رژیم غاصب، در این جنگ مشارکت مستقیم می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: در حالی که حزب الله تنها اهداف نظامی را می‌زند، صهیونیست‌ها به دنبال کشتن زنان، کودکان و خراب کردن خانه‌های غیرنظامیان هستند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حمله به لبنان می‌خواست مردم را مقابل حزب الله قرار دهد اما همه اقشار مردم از مسیحی و مسلمان و شیعه و سنی و حتی فالانژها مقابل رژیم صهیونیستی متحد شدند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: هم اکنون هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی برای صهیونیست امن نیست و اروپا و آمریکا نیز با وجود حمایت از رژیم غاصب، در این جنگ مشارکت مستقیم می‌کنند و می‌دانند در صورت چنین حماقتی پایگاه‌های آنها در سراسر دنیا در دسترس جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این مناسبت را فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازخوانی روایت‌های جنگ برای نسل جوان توصیف کرد.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس باید دستاوردها و برکات آن را برای مردم بیان کنند و جامعه به سمت نورانیت دوران دفاع مقدس حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین با اشاره به روز ملی نخبگان خواستار استفاده از ظرفیت آنها برای حل مشکلات کشور شد.

حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: حمایت از نخبگان تنها با گفتار امکان‌پذیر نیست و باید در برابر دسیسه‌های دشمن از آنان صیانت کرد.