تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3793893
شناسه : 3793893
تاریخ :
۴ نفر در تصادف جاده کوهدشت - «پل سیمره» جان خود را از دست دادند اقتصاد ایران: خرم‌آباد - رئیس پلیس‌راه لرستان گفت: چهار نفر در تصادف جاده کوهدشت - «پل سیمره» جان خود را از دست دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد زارعی در سخنانی، اظهار داشت: در ساعت ۰۱:۲۰ بامداد امروز جمعه و برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور کوهدشت - «پل سیمره»، حدفاصل روستای «بلوران»، بلافاصله عوامل پلیس‌راه، انتظامی و دستگاه‌های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: تصادف بین یک دستگاه خودرو پژو تاکسی و یک دستگاه پژو دیگر رخ‌داده که متأسفانه بر اثر این سانحه راننده و سه سرنشین خودرو پژو تاکسی در دم فوت کردند.

رئیس پلیس‌راه انتظامی لرستان با بیان اینکه بعد از تصادف یکی از خودروها دچار حریق شده که توسط دستگاه‌های امدادی اطفا و مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: برابر اعلام کارشناسان علت تامه تصادف بی‌احتیاطی از جانب سواری پژو به علت انحراف‌به‌چپ ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی نسبت به سواری پژو تاکسی تشخیص‌داده‌شده است.

سرهنگ زارعی، تصریح کرد: محور «پل سیمره» - زانوگه از محورهای اصلی بین استانی است که استان‌های غرب و شمال غرب را به جنوب متصل و مسیر اصلی ترانزیت کالا به این استان‌ها است که لازم است از سوی مسئولان محترم نسبت به چهارخطه شدن محور اقدام فوری صورت گیرد.