تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3793862
شناسه : 3793862
تاریخ :
کارهای فرهنگی و تربیتی در سطح روستاهای تنگستان تقویت شود اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: کارهای فرهنگی و تربیتی در سطح روستاهای تنگستان تقویت شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح جمعه در افتتاح پایگاه مقاومت امام جعفر صاد (ع) روستای اشکالی اظهار کرد: باید از هفته دفاع مقدس درس و الگو گرفت این هفته فقط خاص زمان جنگ تحمیلی نبوده و نیست و این هفته همیشه جاری است.

وی بیان کرد: باید از پیام‌های مثبت هفته دفاع مقدس و ترویج این هفته که همدلی، همکاری و همراه بودن و مقاوم ایستادن در برابر درشمنان است استفاده کنیم.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: باید پایگاه های مقاومت در مساجد مستقر شوند کارهای فرهنگی، تربیتی، فرهنگی و امنیتی با همکاری همه اهالی در روستاها و شهر ها صورت بگیرید.

وی اضافه کرد: یکی از افتخارات همه ما این است که همه بسیجی هستیم و پایبند به آرمان‌های نظام و انقلاب و در ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

لفی افزود: شجره طیبه بسیج اقیانوسی بی انتها است که همه مردم و اقشار و بالاخص روستاییان عزیز با پیوستن به آن می‌توانند در ترویج فرهنگ ناب بسیجی در جامعه کوشا باشند.

وی ادامه داد: بسیجیان همیشه یار و یاور این انقلاب بوده اند و در همه زمینه ها در کنار مردم و انقلاب بوده و خواهد بود.