تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3793838
شناسه : 3793838
تاریخ :
اتفاق عجیب؛ رختکن آبی‌پوشان جای سوزن انداختن نداشت اقتصاد ایران: گراهام پاتر فاش کرد که بعضی از بازیکنان چلسی به دلیل خریدهای متعدد این باشگاه و نبود فضای کافی در رختکن مجبور بودند روی زمین بنشینند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: پاتر در سپتامبر سال ۲۰۲۲ و در حالی که مدت زمان کوتاهی از شروع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس سپری شده بود تصمیم گرفت که پیشنهاد باشگاه چلسی را قبول کند و به عنوان جانشین توماس توخل هدایت این تیم را برعهده بگیرد اما مدت زمان حضورش در این تیم بسیار کوتاه بود.
او تنها چند ماه روین نیمکت چلسی نشست و پس از کسب نتایج نه چندان خوب و اختلافی که بین او و مدیران چلسی به وجود آمد در آوریل سال ۲۰۲۳ از هدایت این تیم برکنار شد و حالا برای اولین بار صحبت‌های عجیبی را درباره شرایطی که در آن زمان در رختکن این تیم تجربه کرده فاش کرده است.

پاتر در گفت‌وگو با تلگراف درباره شرایط سختش در چلسی اظهار داشت: «ما سعی کردیم تا جایی که می‌شود از سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه چلسی حمایت کنیم اما اقدامات آنها باعث شده بود که ما با چالشی جدی پس از پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه روبرو شویم چون هیچکس نمی‌توانست از جایش تکان بخورد.

شرایط در رختکن طوری بود که بعضی از بازیکنان مجبور بودند روی زمین بنشینند. این برای هیچکس ایده‌آل نیست. همه متوجه هستند که این وضعیت سخت است چون شما در نهایت باید یازده نفر را انتخاب کنید و اگر ۲۰ بازیکن فرصت بازی نداشته باشند، مهم نیست چه کسی برابر آنهاست.

اگر بتوانید یک مربی را پیدا کنید که بگوید این بهترین شرایط برای من است، من واقعا غافلگیر خواهم شد.»