تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3793807
شناسه : 3793807
تاریخ :
پایان اشغالگری و جنایات صهیونیست‌ها بزرگترین مسئله جهان است اقتصاد ایران: بجنورد_ امام جمعه موقت بجنورد گفت: بزرگ‌ترین مسئله این روزهای دنیا پایان اشغالگری و نابودی رژیم خبیث صهیونیستی در فلسطین و لبنان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به شهادت سرداران بزرگ انقلاب اسلامی فلاحی، نامجو، جهان‌آرا، هاشمی‌نژاد و… بیان کرد: مهم‌ترین ویژه فرماندهان جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس ایمان و اخلاص بالای آن‌ها بود.

وی در ادامه افزود: احترام به پدران و مادران در واقع احترام به خود است و این درسی برای فرزندان برای مواجهه با والدین خود در دوران کهنسالی است.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: حادثه تلخ معدن طبس را خدمت خانواده‌های محترم‌شان تسلیت عرض می‌کنیم و امیدواریم رسیدگی کامل به ابعاد این حادثه منجر به کاهش این دست حوادث شود.

حجت‌الاسلام مهدوی‌پور با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید بیان کرد: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر کشور جوانان و نوجوانان است که هیچ جایگزینی ندارند.

وی تصریح کرد: میراث گران‌بهای هشت سال دفاع مقدس نباید مورد غفلت و فراموشی قرار بگیرد.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره لزوم پرداخت به ابعاد مختلف دفاع مقدس اظهار کرد: بزرگ‌ترین مسئله این روزهای دنیا پایان اشغالگری، نابودی صهیونیسم و پایان جنایت‌های رژیم خبیث صهیونیستی است.