تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3793799
شناسه : 3793799
تاریخ :
شما بگویید: چقدر از همستر کامبت درآمدزایی کردید؟ [نظرسنجی] اقتصاد ایران: همستر کامبت پس از انتظارات فراوان، سرانجام در صرافی‌ها لیست شد. چقدر از این توکن پرسروصدا درآمدزایی کردید؟

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

همستر کامبت تا مدت‌ها تیتر یک بسیاری از رسانه‌ها بود و با جذب ۳۰۰ میلیون کاربر، به پدیده‌ای مهم در حوزه‌ی بازی‌های کریپتویی تبدیل شد. این بازی که پس از نات کوین از راه رسید، بسیاری از کاربران را -خصوصا در ایران- درگیر کرد.

با لیست‌شدن همستر کامبت در صرافی‌ها، سرانجام قیمت این توکن مشخص شد و نتیجه چیزی نبود که مردم انتظار داشتند. واکنش‌های اولیه، غالبا منفی بوده است؛ عده‌ای از کاربران به درآمد چشمگیری نرسیدند و عده‌ای دیگر پس از پایان فصل یکم، از دور رقابت خارج شدند.

مقاله‌های مرتبط
  • همستر کامبت در صرافی‌ها لیست شد؛ قیمت همستر چقدر است؟
  • آموزش همستر کامبت؛ آیا فصل بعدی ارزش ادامه‌دادن دارد؟

کمتر از ۲۴ ساعت پس از لیست‌شدن همستر کامبت، قیمت این رمزارز با بیش‌از ۴۰ درصد افت روبه‌رو شده که البته طبیعی است؛ چون در ساعات اخیر بسیاری از کاربران، همستر را نقد کرده‌اند.

در حال حاضر آینده‌ی مشخصی برای همستر وجود ندارد؛ بدین ترتیب به همان اندازه که احتمال ادامه‌ی افت قیمت وجود دارد، ممکن است در آینده شاهد افزایش قیمت همستر کامبت باشیم.

با لیست‌شدن همستر کامبت، حالا نوبت شما است که تجربه‌های خود را با ما در میان بگذارید. آیا قیمت همستر کامبت برای شما رضایت‌بخش بود؟ توانستید این توکن را نقد کنید؟

نظرسنجی