تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3793754
شناسه : 3793754
تاریخ :
تولیدات فاخر رسانه‌ای درحوزه زن هدف اصلی رویداد «طنین» است اقتصاد ایران: همدان _ مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: تولیدات فاخر رسانه‌ای درحوزه زن هدف اصلی رویداد «طنین» است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر قوامی مشفق در آیین افتتاحیه رویداد رسانه‌ای بانوان طنین استان همدان که با حضور نمایندگان رسانه‌ها در سالن جلسات تالار قرآن برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خواهر دباغ نماد الگوی سوم زن مسلمان و افتخار ما همدانی‌ها است.

وی افزود: با توجه به رشادت‌های خواهر دباغ در زمان قبل و بعد از انقلاب در کنار امام (ره) و در راستای اهمیت جایگاه رسانه، بانوان و جهاد تبیین، سازمان بسیج رسانه تصمیم به برگزاری رویداد اختصاصی «طنین» در حوزه زنان گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه ماموریت و وظیفه بزرگی که رهبر معظم انقلاب بر دوش همه ما نهاد جهاد تبیین است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «بزرگ‌ترین خطری که امروز انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند خطر تحریف است»؛ دشمن تمام همت و برنامه خود را در عصر جنگ شناختی با ابزار رسانه بر تحریف گذاشته است یعنی وارونه جلوه دادن واقعیت‌های انقلاب اسلامی با رویکرد ناامید کردن جامعه از آینده انقلاب اسلامی و از ظرفیت‌ها و پیشرفت‌هایی که امروز در دل انقلاب اسلامی در این ۴۵ سال رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه قدم برداشتن درست در جهادتبیین کمک بزرگی در گام دوم انقلاب اسلامی است، افزود: راه مقابله با جریان و برنامه تحریف دشمنان را رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند، پادزهر جریان تحریف دشمن، مسئله جهاد تببین است؛ هرکس باید به اندازه سهم خود در این عرصه حضور یابد و به اندازه سهم خود از قلم خود در راستای معرفی ظرفیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی استفاده کند.

قوامی مشفق با بیان اینکه امروز مسئله زنان و پیشرفت‌ها آنها در عرصه‌های مختلف مورد غفلت واقع شده و دشمن از این غفلت سوء استفاده کرده است، گفت: دشمن واقعیت‌ها را در جامعه وارونه نشان می‌دهد، الگوی زن مسلمان در مقابل الگوی زن غربی است؛ ویژگی‌های الگوی زن مسلمان یک نگاه متعالی و واقعی به زن و جایگاه و مسائل آن دارد.

وی اظهار کرد: اگر امروز رسانه‌های در تراز انقلاب اسلامی در معرفی ظرفیت‌های زنان و پیشرفت‌هایی که به وسیله بانوان ایران اسلامی رقم خورده و در معرفی جایگاه متعالی زن، کوتاهی کنند به طور قطع دشمن از این بستر کوتاهی، سوء استفاده و سیاه‌نمایی خواهد کرد و واقعیت را وارونه نشان خواهد داد.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با عنوان اینکه دشمن افکار عمومی را تحریف می‌کند و الگوی نامتقارنی از زن واقعی و جایگاه والای زن به دنیا عرضه می‌کند گفت: نگاه جهان غرب به مسئله زن یک نگاه ناعادلانه و انتفاعی به قصد بهره‌برداری از امورات مختلف است و این دقیقاً مقابل اسلام است، چراکه این اسلام بود که به جایگاه زن عزت بخشیده است.

وی با بیان اینکه نگاه غرب به مسئله زن کاملاً نگاه جنسیتی است، تاکید کرد: نگاه اسلام و انقلاب اسلامی به زن یک نگاه انسانی است در حالی که امروز غرب با شعار برابری زن و مرد در واقع از یک فضا و خلا سوء استفاده می‌کند.

قوامی مشفق با بیان اینکه مبادا به خاطر کوتاهی در قلم زدن و معرفی ظرفیت‌ها دشمن از این فضا سوء استفاده کند، خاطرنشان کرد: موضوع رویداد بزرگ بانوان «طنین» با هدف تولیدات رسانه‌ای موثر و فاخر در حوزه زن و رسانه در دستور کار بسیج رسانه قرار گرفته و تلاش می شود به مدد قلم و دوربین‌های شما بانوان رسانه استان همدان یک روایت صحیح و درست از حضور موفق زنان در جامعه و عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، اقتصادی، دفاع مقدس، جنگ نرم و جنگ شناختی با تاکید بر معرفی الگوی سوم زن مسلمان صورت بپذیرد.

وی عنوان کرد: ۱۲ گروه رسانه‌ای در استان در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند، که آثار خود را با سه هشتک مشخص شده منتشر می‌کنند و تمام آثار برای ارزیابی به دبیرخانه ارسال خواهد شد.