تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3793715
شناسه : 3793715
تاریخ :
مشخص شدن قهرمان نخستین دوره لیگ هاکی جوانان بانوان اقتصاد ایران: نخستین دوره رقابت‌های لیگ هاکی روی یخ جوانان بانوان با قهرمانی تیم "ام دات آر" به قهرمانی رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، در آخرین بازی نخستین دوره لیگ هاکی روی یخ جوانان بانوان،  تیم‌های "ام دات آر" قهرمان زودهنگام مسابقات و "هاکی پاندا" تیم دوم جدول به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 6 بر یک تیم "ام دات آر" به پایان رسید.

برای شاگردان شیخ جعفری در این بازی ملیحه علی بیگلو 3 گل، هدیه آقایی 2 گل و محیا هاشمی یک گل زدند و تک گل شاگردان نگار خرم را در تیم هاکی پاندا، سارینا خسروی به ثمر رساند. بدین ترتیب تیم "ام دات آر" با کسب 12 برد پیاپی و با 36 امتیاز به عنوان قهرمانی نخستین دوره این رقابت‌ها دست یافت و تیم‌های "هاکی پاندا" با 21 امتیاز، "بادپا" با 12  امتیاز و "اورانوس" با 3 امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم و تا چهارم قرار گرفتند.

ملیحه علی بیگلو از تیم "ام دات آر" با 28 گل ضمن کسب عنوان خانم گل این مسابقات به عنوان امتیازآورترین بازیکن رقابت‌ها انتخاب شد و هدیه آقایی دیگر بازیکن این تیم عنوان بهترین پاسور مسابقات را کسب کرد.

انتهای پیام/