تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3793643
شناسه : 3793643
تاریخ :
عرضه ۴۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس اقتصاد ایران: تبریز-سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از عرضه ۴۰۰ عنوان کتاب حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان در محل مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر سلمانی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: این کتب که همگی چاپِ سه سال اخیر هستند، توسط ۳۰۰ نویسنده، تالیف و غالباً در انتشارات نشر شاهد به زیور طبع آراسته شده‌اند.

وی اضافه کرد: این کتاب‌ها در گروه‌های سنّی کودک، نوجوان و بزرگسال، در قالب‌های ادبی، داستان، خاطره، شعر، پژوهش و سایر قالب‌های محتوایی به نمایش و فروش گذاشته شده‌اند.

به گفته سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، متقاضیان خرید، از تخفیف ۲۰درصدیِ ویژۀ نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان برخوردار می‌شوند.

سلمانی یادآوری کرد: هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از عرضۀ کتب حوزه ایثار و شهادت در این نمایشگاه معرفی و شناساندن سیره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی یادآوری کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز شنبه هفته آینده، ۷ مهر از ساعت ۱۵ الی ۲۱ به محل برگزاری نمایشگاه واقع در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز مراجعه کنند.