تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3793630
شناسه : 3793630
تاریخ :
هندزفری ردمی بادز ۶ شیائومی با عمر باتری ۴۲ ساعته و قیمت ارزان رونمایی شد اقتصاد ایران: شیائومی، هندزفری ردمی بادز ۶ را با عمر باتری ۴۲ ساعتی و قابلیت نویز کنسلینگ عرضه خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شیائومی رسماً از جدیدترین هندزفری خود با نام ردمی بادز ۶ رونمایی کرد. ردمی بادز ۶ دارای درایور دوگانه با ساختار آکوستیک است که شامل یک درایور دیافراگمی ۱۲٫۴ میلی‌متری با پوشش تیتانیومی و یک درایور میکرو پیزوالکتریک ۵٫۵ میلی‌متری با پوشش سرامیکی می‌شود.

هندزفری ردمی بادز ۶ شیائومی با کیس شارژ
xiaomi

ردمی بادز ۶ صداهای زیر و بم را بسیار واضح و شفاف به گوش کاربران می‌رساند. این هدفون به چهار حالت پخش صدای EQ مجهز شده است که به کاربران امکان می‌دهد تنظیمات صوتی مورد نظر خود را اعمال کنند. ردمی بادز ۶ گواهی NetEase Cloud Music را کسب کرده است و صدای شفافی تولید می‌کند.

هدفون ردمی بادز ۶ ازطریق سیستم حذف نویز (نویز کنسلینگ) می‌تواند صداهای تا ۴۹ دسی‌بل را حذف کند و تا ۹۹٫۶ درصد از صداهای محیطی را کاهش دهد. میکروفون‌های دوگانه‌ی این هدفون با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی رفع نویز می‌توانند صدای باد را حتی در شرایطی که سرعت باد به ۹ متربرثانیه می‌رسد، کاهش دهند.

عمر باتری ردمی بادز ۶ درصورت همراهی کیس شارژ به ۴۲ ساعت می‌رسد. این هدفون می‌تواند تنها با یک‌بار شارژ شدن و پخش مداوم موسیقی حدود ۱۰ ساعت دوام بیاورد. با استفاده از قابلیت شارژ‌ سریع، کاربران می‌توانند با ۱۰ دقیقه شارژ کردن هدفون جدید شیائومی، ۴ ساعت از آن استفاده کنند.

هندزفری ردمی بادز ۶ از قابلیت SoundID برای سفارشی‌سازی و تنظیم خروجی صدا براساس اولویت‌های شنوایی کاربران استفاده می‌کند تا تجربه‌ی شنیداری لذت‌بخش‌تری را در اختیار آن‌ها قرار دهد. این هدفون از ویژگی پخش صدای فراگیر ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کند.

ردمی بادز ۶ می‌تواند به دو دستگاه به‌صورت همزمان متصل شود و امکان جابه‌جایی یکپارچه بین دو دستگاه را فراهم می‌کند. شیائومی، کیس شارژ را با استفاده از Cloud Glow Light Effects 2.0 تقویت کرده است که امکان بررسی آسان‌تر سطح باتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مقالات مرتبط
  • هندزفری جدید شیائومی ارزان‌قیمت و ارزشمند است
  • ایرباد ردمی بادز ۶ لایت معرفی شد؛ حذف نویز، شارژدهی ۳۸ساعتی و قیمت ۲۰ یورویی

کیس هندزفری ردمی بادز ۶ از یک نشانگر نور ساده برای نمایش میزان شارژ استفاده می‌کند. یک چراغ روشن برای نشان‌دادن شارژ زیر ۲۵ درصد، دو چراغ برای ۲۵ تا ۵۰ درصد، سه چراغ برای ۵۰ تا ۷۵ درصد و چهار چراغ نیز برای نشان‌دادن شارژ بالای ۷۵ درصد به‌کار می‌رود.

ردمی بادز ۶ از HyperOS Connect برای اتصال به چند دستگاه پشتیبانی می‌کند. این هدفون‌ از استاندارد IP54 بهره می‌برد و در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب مقاوم‌ است. ردمی بادز ۶ شیائومی در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. قیمت هندزفری شیائومی مدل ردمی بادز ۶ حدود ۱۹۹ یوان (۲۸ دلار) است.