تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3793624
شناسه : 3793624
تاریخ :
نظارت بر توزیع اقلام تنظیم بازاری تشدید می‌شود اقتصاد ایران: مدیرکل دفتر بازرسی جهادکشاورزی با اعلام تشدید بازرسی بر اقلام تنظیم بازار از شناسایی یک شرکت متخلف با توزیع ۶۰ تن گوشت تنظیم بازاری در خارج از شبکه و صدور جریمه ۱۶۸ میلیارد ریالی برای آن خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت جهادکشاورزی، «مسعود امرالهی» با تاکید بر تشدید طرح‌های نظارتی وزارت جهادکشاورزی، افزود: طرح «شمیم ماه مهر» با قدرت از سوی دستگاه‌های نظارتی اجرا می‌شود و متخلفان، طبق قانون به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح «شمیم ماه مهر»، بازرسان جهاد کشاورزی با رصد نظارتی، تخلفات در توزیع گوشت تنظیم بازار توسط شرکت بسته‌بندی گوشت را شناسایی کردند.

امرالهی، حجم این تخلف را قابل توجه دانست و گفت: شرکت متخلف حدود 60 تن گوشت تنظیم بازار را خارج از شبکه رسمی توزیع کرده بود که پس از شناسایی و اعمال قانون با تشکیل پرونده تعزیراتی به ارزش 168 میلیارد ریال به تعزیرات معرفی شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی هشدار داد: چنانچه شرکت‌های بسته‌بندی ضوابط توزیع را رعایت نکنند، بازرسان ضمن برخورد قانونی از توزیع محموله گوشت تنظیم بازار جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/