تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3793612
شناسه : 3793612
تاریخ :
کلاه گشادی که نکونام و شهریاری سر هواداران استقلال گذاشتند اقتصاد ایران: شرایط استقلال بعد از دربی بسیار پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: استقلال فصل جدید لیگ برتر را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد. ۵ امتیاز از ۵ بازی حاصل سرمربیگری نکونام در این تیم پرطرفدر است. بعد از شکست در دربی، هواداران استقلال با انتقاد از علملکرد کلی نکونام همان شب خواستار برکناری سرمربی تیمشان شدند اما حمایت شهریاری و سمیعی درست دقایقی بعد از شکست مقابل رقیب دیرینه از کادر فنی‌ای که هیچ چشم‌انداز روشنی برای هواداران ندارد، تعجب همگان را برانگیخت.

هواداران استقلال که از مدت‌ها قبل منتقد وضعیت تیم‌شان بودند، فردای دربی مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند و خواستار تغییرات شدند. بخش عمده‌ای از هواداران استقلال خواستار جدایی جواد نکونام و حضور یک سرمربی خارجی به جای او هستند. ساعاتی پس از این تجمع که عمده شعارهای آن درخواست از نکونام برای استعفا بود اکثر رسانه‌ها اعلام کردند سرمربی آبی‌پوشان استعفای خود را تحویل هیات مدیره آبی‌ها داده است.

کلاه گشادی که نکونام و شهریاری سر هواداران استقلال گذاشتند

در شرایطی که تصور می‌شد اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال با توجه به شرایط این تیم منتظر استعفای نکونام هستند تا بدون پرداخت غرامت پروژه تغییر مربی را جلو ببرند ولی ساعتی پس از انتشار نامه خداحافظی اعلام شد که باشگاه فعلا با جدایی نکونام مخالف است و حداقل او باید تا پایان بازی با السد قطر در این تیم بماند زیرا پروسه انتخاب سرمربی جدید زمان‌بر است و درست نیست تیم با این شرایط دوشنبه شب به مصاف تیم قطری برود.

کلاه گشادی که نکونام و شهریاری سر هواداران استقلال گذاشتند

مخالفت هیات‌مدیره استقلال با جدایی جواد نکونام باعث تعجب هواداران این تیم شد و حالا شرایط نیمکت این تیم مبهم‌تر از گذشته شده است. تصمیم مدیران استقلال از این جهت غیرقابل پیش‌بینی بود که آن‌ها پس از شکست مقابل استقلال خوزستان و زمانی که آبی‌ها هنوز وارد بحران نشده بودند، با چند گزینه داخلی و خارجی مذاکره کردند و در اوج شایعات هرگز حاضر به اعلام حمایت از سرمربی خود نشدند. با این حال پس از شکست در دربی و شدیدتر شدن انتقادات، شهریاری و سمیعی در چرخشی عجیب تبدیل به حامیان نکونام شدند و با استعفای او هم مخالفت کردند.

حتی بعضی از هواداران استقلال بر این عقیده‌اند که تمام اتفاقات دیروز و استعفای نکونام صوری بوده و با هماهنگی هیات‌مدیره صورت گرفته بود تا هواداران را آرام کرده و برای نکونام وقت بخرند. در زیر برخی از این نظرات را می‌خوانیم:

مهرداد در این رابطه نوشت: بیانیه باشگاه دو تا تفسیر داره:

یا میخوان صبر کنن اگه السد رو شکست دادیم رو موندن نکو مانور بدن

یا میخوان تا بازی السد گزینه جایگزینی رو پیدا کنند...

که با بی اعتمادی به این مدیریت احتمال مورد اول پررنگتره...

عظما نیز نقشه باشگاه استقلال را اینگونه تفسیر کرد: پلن شهریاری زوج مجیدی-کارخانه است، البته مجیدی فعلاً بخاطر جو هواداری و اون پولی که از کلبا داره میگیره خیلی تمایل نداره بیاد.

این نکونام احمق هم دارن میکنن مترسک تا یه مدت بتونن وقت بخرن با مجیدی کنار بیان.

مهدی با انتشار تصویر زیر یکسره رفت سر اصل مطلب و گفت: یه استعفای صوری بده ، بعد ما مخالفت میکنیم ‌

یه مساوی با السد بگیر ، تا نیمفصل تضمینی نگهت میداریم ‌.

کلاه گشادی که نکونام و شهریاری سر هواداران استقلال گذاشتند