تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3793578
شناسه : 3793578
تاریخ :
انفجارهای شدید در تل آویو اقتصاد ایران: منابع اسرائیلی از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در تل آویو و شلیک چندین موشک از جانب یمن خبر دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، صدای ممتد آژیرهای هشدار بامداد امروز (جمعه) در شهر تل آویو و مناطق شمالی آن به صدا در آمد و صدها هزار صهیونیست به سمت پناهگاهها فرار کردند.

در این میان منابع اسرائیلی از شلیک یک موشک بالستیک از جانب یمن خبر دادند و برخی نیز تعداد موشک‌ها را بیش از یک فروند اعلام کردند.

ارتش اشغالگر اسرائیل نیز ادعا کرد که موشک بالستیک شلیک شده از جانب یمن را با سامانه پدافندی «پیکان» (آرو) مورد هدف قرار داده است. ادعایی که با تشکیک منابع یمنی مواجه شده است.

در این خصوص  منابع یمنی به شبکه المیادین گفتند: روایت دشمن غیرقابل اعتماد است و همه باید در انتظار بیانیه یمن باشند

این منابع همچنین خبر دادند که بیانیه یمن از جزئیات عملیات ویژه و دقیق پرده خواهد برداشت. به گفته این منابع، حمله موشکی یمن، بیش از یک نقطه را مورد اصابت قرار داده است و رژیم اشغالگر از این پس باید «یافا» (نام اصلی و تاریخی شهر تل آویو) را ناامن بداند.

در پی شلیک این موشک تمامی فعالیت‌ها و پروازهای فرودگاه بن گوریون به حالت تعلیق در آمد و شبکه 12 اسرائیل گزارش داد که بیش از 18 نفر در تل آویو در پی فرار به سمت پناهگاهها زخمی شده‌اند.

این شبکه همچنین در گزارشی گفت: سامانه‌های پدافندی در جنوب به شدت ضعیف و مایه نگرانی هستند؛ یمنی‌ها موشک بالستیکی شلیک می‌کنند که رادارهای خارج از اسرائیل نمی‌توانند آن را رصد کنند و اینگونه امکان حمله به تل آویو را هر زمان که بخواهند دارند و این نگران کننده است».

انتهای پیام/