تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3793395
شناسه : 3793395
تاریخ :
ترویج اباحه گری و آسیب رساندن به کانون خانواده از اهداف دشمن است اقتصاد ایران: رودسر -دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: ترویج اباحه گری و آسیب رساندن به کانون خانواده از اهداف دشمن است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی صدیقی عصر پنج شنبه در همایش بسیجیان چناربن بخش کلاچای هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای تبیین رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام دانست و اظهار کرد: باید تلاش کنیم ارزش های دفاع مقدس را که خون های پاکی در این راه ریخته شده به نسل جوان انتقال دهیم.

وی در ادامه حضور مقتدرانه جوانان و نوجوانان گیلانی را در دفاع مقدس ستودنی دانست و گفت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم هشت هزار شهید ،۲۲۰۰ مجروح و جانباز ،۲۶۰۰ آزاده سرافراز از افتخارات مردم گیلان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به دو امتیار اتحاد و معنویت جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح اضافه کرد: رزمندگان با توکل به خداوند پیروزی های پی در پی را توانستند رقم بزنند تا حدی که دشمن با آن حمایت خیره کننده کشورهای غربی و شرقی با خفت و خواری علاوه بر میدان در جوامع بین المللی هم شکست را پذیرفت.

وی با بیان اینکه ملت ایران علاوه بر این می‌توانند در جنگ نرم و ادارکی دشمنان فائق آمده تا بنیان نظام خانواده آسیب نبیند، گفت: انگیزه اصلی دشمن ترویج اباحه گری و آسیب رساندن به کانون خانواده اصیل ایرانی است لذا نمی داند که زندگی زن ایرانی با پوشش گره خورده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان اظهار کرد: دشمن درصد ترویج سبک زندگی غربی وگسترش حرکت فمینیستی در تکاپوی زدودن اخلاق و معنویت در روابط شایسته زنان ومردان عفیف این مرز و بوم است.

صدیقی ادامه داد: کم تدبیری و سهل انگاری مدیران و متولیان فرهنگی کشور در مقابل هنجارشکنی ها حوزه حجاب وعفاف بر کسی پوشیده نیست که امیدواریم آحاد امت اسلامی خصوصاً بانوان عفیف با حضور چشمگیر خود در این مبارزه علاوه برخنثی کردن نقشه شوم دشمن بارقه امید را در دل جوانان ونوجوانان تزریق کنند.